Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 103 van 592 EersteEerste ... 35393101102103104105113153203 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.021 t/m 1.030 van 5912
  1. #1021

    Standaard

    Hier mijn trouwe squier.


    heb het ding al iets meer als 2 jaar.
    De lak is flinterdun en vliegt er al af als je er naar kijkt.
    Body is aan de zware kant, maar daardoor kllinkt ie ook als een huis.

  2. #1022
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    @ Keithvandentol: Gast dat gebeurt zowat bij elke strat. Of althans ik heb het vet vaak zien voorkomen. gewoon steeds intapen. Veel goedkoper!!
    maar dan ik toch nog wel teleurgesteld zijn, kan mij het schelen of het "vet vaak voorkomt" ik vindt het gewoon kut dat het bij mijn strat gebeurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70
    Ik weet niet wat voor koffer je hebt, maar bij mijn koffer (originele 70's Fender koffer), kan ik de tremolohendel gewoon laten zitten (moet hem wel naar een bepaalde stand draaien), zodat de tremolo zo min mogelijk wordt belast met in en uit draaien en dus minder snel zal slijten.
    ja ik zouw hem erop kunnen laten zitten als ik hem in men koffer doe, dan moet ik hem ook in een bepaalde stand draaien, maar en de ene keer haal ik hem er wel af en de andere keer niet.

    ik heb btw gister ook ff mijn slagplaat aangepast, een tijdje terug was het puntje al afgebroken, en nadat ik dit plaatje zag dacht ik, dat moet ik ook hebben,



    dus ff gezocht naar een dun stukje aluminium en in de vorm geknipt, gaatje erin en klaar, best goed gelukt al zeg ik het zelf

    mygear.
    7ender stratocaster
    homemade stratocaster
    epiphone wilshire
    squire telecaster
    cimar sg/london city neck
    7ender ultimate chorus amp
    pearl phaser
    ibanez ts
    fuzz
    wah

    forsale.
    egmond acoustic1
    pm voor meer info

  3. #1023
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
    maar dan ik toch nog wel teleurgesteld zijn, kan mij het schelen of het "vet vaak voorkomt" ik vindt het gewoon kut dat het bij mijn strat gebeurt.
    Ja maar daarmee wil ik zeggen dat het met alle fenders kan gebeuren. Heeft niets met kwaliteit te maken.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #1024
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ja maar daarmee wil ik zeggen dat het met alle fenders kan gebeuren. Heeft niets met kwaliteit te maken.
    dat is toch kut, of ligt dat aan mij
    mygear.
    7ender stratocaster
    homemade stratocaster
    epiphone wilshire
    squire telecaster
    cimar sg/london city neck
    7ender ultimate chorus amp
    pearl phaser
    ibanez ts
    fuzz
    wah

    forsale.
    egmond acoustic1
    pm voor meer info

  5. #1025
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F*R*E*A*K
    Hier mijn trouwe squier.


    heb het ding al iets meer als 2 jaar.
    De lak is flinterdun en vliegt er al af als je er naar kijkt.
    Body is aan de zware kant, maar daardoor kllinkt ie ook als een huis.
    Mijn hemel! Dat mid-element! Speel je met zoveel basnoten? Vind je de 3 hoogste snaren niet mooi klinken? (Heb je je basgitaar-roeping gemist? )

    Nee ff ongein: heb je een mp3 van hoe dat element klinkt? Ben erg benieuwd!

  6. #1026
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe

    @ Hector: 61 euro!! Waarom koop je dat joh!?
    tja.. ik was toch al bij die zaak, en de verkoper zei dat die neppe toch net iets anders van vorm zijn (met name de gaten voor de schroeven), en daar komt nog bij dat ik voortaan alles daar koop, en hem graag zo snel mogelijk wilde hebben, ik kon niet wachtten
    en ja, als je veel koopt, krijg je ook (zonder te vragen zelfs) veel korting, zo kreeg ik de MXR 10band EQ (geweldig! ik wil er nog 1! super handig, 2 EQ's!) voor maar 125 euro

  7. #1027
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
    tja.. ik was toch al bij die zaak, en de verkoper zei dat die neppe toch net iets anders van vorm zijn (met name de gaten voor de schroeven), en daar komt nog bij dat ik voortaan alles daar koop, en hem graag zo snel mogelijk wilde hebben, ik kon niet wachtten
    en ja, als je veel koopt, krijg je ook (zonder te vragen zelfs) veel korting, zo kreeg ik de MXR 10band EQ (geweldig! ik wil er nog 1! super handig, 2 EQ's!) voor maar 125 euro
    Klopt, ik heb mijn slagplaat vervangen door een niet originele replacement, en idd: gaten verschilden op een aantal plaatsen. Bij de mijne zijn gewoon kleine gaatjes geboord in de body. Valt toch onder de plaat, zieje niks van.

    Dit is 'r:


    je ziet dat bij de onderste hoorn en rechts naast het tremeloblok de gaatjes nog geboord moesten worden. ;-)

  8. #1028
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
    Klopt, ik heb mijn slagplaat vervangen door een niet originele replacement, en idd: gaten verschilden op een aantal plaatsen. Bij de mijne zijn gewoon kleine gaatjes geboord in de body. Valt toch onder de plaat, zieje niks van.

    Dit is 'r:


    je ziet dat bij de onderste hoorn en rechts naast het tremeloblok de gaatjes nog geboord moesten worden. ;-)
    goed vette gitaar Dweezman!
    en ik moest toch nog één gaatje 'boren': mijn nieuwe slagplaat is namelijk een ' 62 stratocaster' slagplaat, en die heeft één schroeg een cm meer naar link of naar rechts
    een gaatje maken was niet moeilijk, met een dartpijltje tikte ik een klein gaatje, daar zette ik het schroefje op en met wat druk en gedraai zat ie vast

  9. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
    Mijn hemel! Dat mid-element! Speel je met zoveel basnoten? Vind je de 3 hoogste snaren niet mooi klinken? (Heb je je basgitaar-roeping gemist? )

    Nee ff ongein: heb je een mp3 van hoe dat element klinkt? Ben erg benieuwd!
    het standje neck+mid klinkt op deze manier echt heerlijk door de versterker die erachter staat, daarom heb ik m zo teruggedraaid.
    het randje van de slagplaat daar wordt wel helemaal rond, maar ach, echt relic is niet lelijk.

    Mp3's heb ik helaas nog niet.

  10. #1030
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard

    Dan zul je die TOCH eens moeten maken, vrees ik...



 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top