Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 102 van 592 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.011 t/m 1.020 van 5912
  1. #1011
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
    ziet er erg mooi uit, k wil ook al een tijdje een mint slagplaat kopen voor men strat, maar komt er maar niet van

    wat me trouwens paar weken geleden gebeurt, ik haal men strat uit de koffer draai ik men tremelo hendel erin, en normaal stopt die hendel met draaien omdat ie zeg maar helmaal in het blok is geschroefd maar ik kon hem maar door blijven draaien, wat blijkt is men schroefdraad op de een of andere manier verkracht, dat is me zelfs bij mijn squier strat nog nooit overkomen.

    Over het tremelogebruik, ik speel weleens 3rd Stone From The Sun a la Stevie Ray Vaughan maar toch, mijn squier overleefde dat ook en die heb ik ongeveer een jaar gehad, deze heb ik nu sinds december vorig jaar, en het schroefdraad in men tremeloblok is al verziekt.

    ik had eigenlijk altijd de gedachte dat je alleen maar voor het logotje betaalt, en eigenlijk niet zo veel voor "echte 7ender kwaliteit" maar na dit voorval . . .

    het gaat trouwens over een fender highway strat.
    Wordt tijd voor een Diego.

  2. #1012
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Wordt tijd voor een Diego.
    of voor een Standard USA, zoals de mijne
    nee grapje
    wat jou is overkomen is klote.. echt kut
    dit betekent dat je nu z'n nieuw blok nodig hebt (toch?), en ik heb geen flauw idee wat die dingen kosten
    ooh ja, ook heb je een nieuwe tremolo arm/poker (hoe je hem ook wilt noemen) nodig

    ps: blijft hij nu zitten? als dat zo is.. 'no problem'
    je hebt ook Fender USA Deluxe strat's (geloof ik)waarbij de tremolo arm ook eindeloos lang blijft draaien, en dat hoort daar zo
    als je het zo ook goed vind, dan kun je zo wel doorgaan, lijkt het me
    en als jouw tremolo arm afbreek, nog steeds geen probleem, wanneer je het niet erg vind om zonder zo'n ding te spelen, bij mijn Squier die ik 2e. hands kocht was de tremolo arm van het begin af aan al kapot, er zat nog een stuk in die je met geen mogelijkheid er uit kreeg.. dan maar zonder tremolo arm..

  3. #1013
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Hier nog even het schil tussen mijn oude en nieuwe slagplaat (je kunt niet echt goed zien, door het licht, hoe zo'n mintgroene slagplaat er anders uit ziet als een witte):

  4. #1014
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
    of voor een Standard USA, zoals de mijne
    nee grapje
    wat jou is overkomen is klote.. echt kut
    dit betekent dat je nu z'n nieuw blok nodig hebt (toch?), en ik heb geen flauw idee wat die dingen kosten
    ooh ja, ook heb je een nieuwe tremolo arm/poker (hoe je hem ook wilt noemen) nodig

    ps: blijft hij nu zitten? als dat zo is.. 'no problem'
    je hebt ook Fender USA Deluxe strat's (geloof ik)waarbij de tremolo arm ook eindeloos lang blijft draaien, en dat hoort daar zo
    als je het zo ook goed vind, dan kun je zo wel doorgaan, lijkt het me
    en als jouw tremolo arm afbreek, nog steeds geen probleem, wanneer je het niet erg vind om zonder zo'n ding te spelen, bij mijn Squier die ik 2e. hands kocht was de tremolo arm van het begin af aan al kapot, er zat nog een stuk in die je met geen mogelijkheid er uit kreeg.. dan maar zonder tremolo arm..
    een nieuw blok is niet meteen nodig, ik zouw er een nieuwe draad in kunnen tapen, dat is het probleem niet, hij blijft nu ook wel zitten omdat ik er een stuk gaffertape omheen heb gedraaid, maar dat meot telkens worden vervangen, en zonder tremelo arm spelen is geen optie.

    en een diego trem vind ik niks, ik vind het 7ender principe gewoon goed, maar ik baal er gewoon het meest van dat je een 7ender koopt, je toch wel wat kwaliteit kan verwachten, zoals ik al eerder zie wist ik natuurijk ook wel dat je gedeeltelijk voor de naam betaalt maar toch.

    ik denk dat ik gewoon kijk of ik er een neiuwe draad in tap, en anders oet ik ff kijken of ik een origineel fender tremeloblok kan krijgen voor een highway strat
    mygear.
    7ender stratocaster
    homemade stratocaster
    epiphone wilshire
    squire telecaster
    cimar sg/london city neck
    7ender ultimate chorus amp
    pearl phaser
    ibanez ts
    fuzz
    wah

    forsale.
    egmond acoustic1
    pm voor meer info

  5. #1015

    Standaard

    Damn! Da's gaaf zeg.... Wil ik ook :-)
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

  6. #1016
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door California Jam
    Damn! Da's gaaf zeg.... Wil ik ook :-)
    een verkrachte draad in je tremeloblok?
    mygear.
    7ender stratocaster
    homemade stratocaster
    epiphone wilshire
    squire telecaster
    cimar sg/london city neck
    7ender ultimate chorus amp
    pearl phaser
    ibanez ts
    fuzz
    wah

    forsale.
    egmond acoustic1
    pm voor meer info

  7. #1017
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
    een verkrachte draad in je tremeloblok?
    ik denk dat hij het over mijn gitaar heeft

  8. #1018
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
    Ik heb gister een mintgroene slagplaat gekocht (Fender, 62' Stratocaster model, 61 euro; schandalig duur)
    Sjezus! Bij Tonefactory was je voor 16,95 klaar geweest!

    Ik heb er zelf ook 1, zat op mijn Richwood vintage strat. Mintgroen staat mooi! Vooral gecombineerd met een setje aged covers & knobs.

  9. #1019
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    @ Keithvandentol: Gast dat gebeurt zowat bij elke strat. Of althans ik heb het vet vaak zien voorkomen. gewoon steeds intapen. Veel goedkoper!!

    @ Hector: 61 euro!! Waarom koop je dat joh!?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  10. #1020
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ik weet niet wat voor koffer je hebt, maar bij mijn koffer (originele 70's Fender koffer), kan ik de tremolohendel gewoon laten zitten (moet hem wel naar een bepaalde stand draaien), zodat de tremolo zo min mogelijk wordt belast met in en uit draaien en dus minder snel zal slijten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top