Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 101 van 592 EersteEerste ... 519199100101102103111151201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.010 van 5912
  1. #1001
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Er mist iets aan die gitaar!!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #1002
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2004
    Locatie
    Antwerpen (Ekeren)
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Er mist iets aan die gitaar!!
    Ja, de onderste hoorn

    Nee serieus, wat mis je? Ik sta open voor kritiek, zeker als ik ze dan nog mooier kan maken...

  3. #1003
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
    Ja, de onderste hoorn

    Nee serieus, wat mis je? Ik sta open voor kritiek, zeker als ik ze dan nog mooier kan maken...
    Ik denk persoonlijk dat je de bovenste hoorn ook wat moet aanpassen. Het is een mooi idee, maar het is nu ongelofelijk uit balans. Als je de bovenste hoorn ook korter maakt, krijg je een soort jaguar-achtig iets, waardoor hij waarschijnlijk beter smoelt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #1004
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Up-guitarman, je gemodificeerde strat doet me een beetje denken aan die oude Godin ST series.

    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  5. #1005
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik denk persoonlijk dat je de bovenste hoorn ook wat moet aanpassen. Het is een mooi idee, maar het is nu ongelofelijk uit balans. Als je de bovenste hoorn ook korter maakt, krijg je een soort jaguar-achtig iets, waardoor hij waarschijnlijk beter smoelt.
    Ben het helemaal eens.
    De bovenste hoorn is zo lang in vergelijking met de onderste dat het gewoon afsteekt, vind ik..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #1006
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard




    Dit post ik maar even hier. Dit is hoe ik m'n strat ook nog wel zie zitten. Hard Tail en 3 miniswitches. 1 volume & 1 tone

    Maar dat doe ik nooit, ding doet het zo ook en hij word er minder divers door. Maar ik ben nogal minimalistisch ingesteld, en dit vind ik echt strak

  7. #1007
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    gaaf!
    Spreekt mij wel aan!
    Die kleur is zeker Gun Metal Blue?

  8. #1008
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard

    egnagnagnagna...


    het is m'n oogappel


    GunMetalBlue Satin! Satin!

  9. #1009
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Ik heb gister een mintgroene slagplaat gekocht (Fender, 62' Stratocaster model, 61 euro; schandalig duur), eerst zat er een spierwitte slagplaat op, nu is deze wat 'natuurlijker'. De mintgroene slagplaat past veel beter bij de bruine en zwarte body, vind ik. Het leek wel alsof de compleet witte slagplaat heel erg in het hout sneed, deze doet dat veel mooier vind ik:.
    Het resultaat:







    ps: het gaat hier om een Fender USA Standard Stratocaster uit 2005.

  10. #1010
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139

    Standaard

    ziet er erg mooi uit, k wil ook al een tijdje een mint slagplaat kopen voor men strat, maar komt er maar niet van

    wat me trouwens paar weken geleden gebeurt, ik haal men strat uit de koffer draai ik men tremelo hendel erin, en normaal stopt die hendel met draaien omdat ie zeg maar helmaal in het blok is geschroefd maar ik kon hem maar door blijven draaien, wat blijkt is men schroefdraad op de een of andere manier verkracht, dat is me zelfs bij mijn squier strat nog nooit overkomen.

    Over het tremelogebruik, ik speel weleens 3rd Stone From The Sun a la Stevie Ray Vaughan maar toch, mijn squier overleefde dat ook en die heb ik ongeveer een jaar gehad, deze heb ik nu sinds december vorig jaar, en het schroefdraad in men tremeloblok is al verziekt.

    ik had eigenlijk altijd de gedachte dat je alleen maar voor het logotje betaalt, en eigenlijk niet zo veel voor "echte 7ender kwaliteit" maar na dit voorval . . .

    het gaat trouwens over een fender highway strat.
    mygear.
    7ender stratocaster
    homemade stratocaster
    epiphone wilshire
    squire telecaster
    cimar sg/london city neck
    7ender ultimate chorus amp
    pearl phaser
    ibanez ts
    fuzz
    wah

    forsale.
    egmond acoustic1
    pm voor meer info

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top