Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 588 van 592 EersteEerste ... 88488538578586587588589590 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.871 t/m 5.880 van 5912
  1. #5871
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    https://www.guitarworld.com/gear/nam...yer-silver-sky

    nieuwe kleurtjes GAS voor die blauwe hehe
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  2. #5872
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik kan er niet naar kijken. Ik heb het geprobeerd, maar mijn maaginhoud kwam direct op antiperistaltische wijze naar boven. Ik kon het niet rohz, ik kon het niet!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #5873
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik kan er niet naar kijken. Ik heb het geprobeerd, maar mijn maaginhoud kwam direct op antiperistaltische wijze naar boven. Ik kon het niet rohz, ik kon het niet!!!
    Ik heb toch gekeken maar het is toch geen porem! Die headstock.....heiligschennis!!

  4. #5874
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    achja, vanuit het oogpunt dat er hier al een customshop fender strat aan de muur hangt kan ik er wel naar kijken.
    zoveel merken die strat en of les pauls maken, dit is niet anders:P
    Het is gewoon een john mayer PRS.....(strat), leuk voor erbij
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #5875
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    achja, vanuit het oogpunt dat er hier al een customshop fender strat aan de muur hangt kan ik er wel naar kijken.
    zoveel merken die strat en of les pauls maken, dit is niet anders:P
    Het is gewoon een john mayer PRS.....(strat), leuk voor erbij
    Ik vind het een verschrikking. Het ding wijkt niet eens zoveel af van een normale PRS, maar waarom die slagplaat en al die dingen? Dat had toch anders gekund? Waarom bel je John en Paul Reed Smith niet even op om te vragen wat ze bezielden? Of zal ik het doen?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #5876
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Hier mijn EJ strat. Inmiddels een maand of drie in mijn bezit, honeymoon is over. Het brug element is tele-achtig goed, hals en midden element vond ik wat steriel als je clean speelt (met overdrive zijn ze behoorlijk goed hoor). Had nog een set CS Fat ‘60s liggen, die er in gesoldeerd. Zéér tevreden over het resultaat in hals en midden positie (Hendrix, Mayer) en tussenstandjes (Knopfler), maar de originele brug pickup weer terug gezet. Ben er nu wel echt bijzonder content mee, wat betreft sound, bespreekbaarheid maar toch ook de looks 

    Meine gute, wat een ding Dots & binding, Dakota red, rosewood toets, helemaal goed. Zo moet een strat zijn.

  7. #5877
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Na de ongeplande upgrade van de stemmechanieken, deze keer een meer geplande update.

    Kort nadat ik m'n strat kocht in 1995, heb ik het brugelement vervangen door een Seymour Duncan Hot Rails. Ik speelde in een heftig gitaarbandje en daarbij was een humbucker een vereiste - in m'n Tele had ik er ook 1.

    Inmiddels zijn er genoeg humbucker gitaren hier te huize, dus was het tijd om m'n strat weer volledig "twang" te maken.

    De originele brugpup is al een tijd geleden verdwenen, sowieso wilde ik eigenlijk alle pups vervangen, hoewel de standaard Mex pickups nog best okee klonken. Dus kijken naar setjes en als je dan wat beters wilt dan Tex Mex, kost dat al snel 150 euro of meer.

    Ik had wat gelezen over Scheffer pickups. Een compleet gemonteerde slagplaat voor 170 euro is best competitief geprijsd - voordeel van geen bekende naam. Wat filmpjes bekeken en beluisterd en de gok gewaagd. Gister gemonteerd en behoorlijk tevreden. Natuurlijk lagere output dan wat ik tegenwoordig vooral bespeel (dat is high-output humbuckerspul), maar precies die elastieken twang die ik voor ogen had.

    Het is een Scheffer Gravity set in een Parchment slagplaat. In alle eerlijkheid vond ik de kapjes en knoppen wel erg geel, de knoppen en selecter-tip heb ik daarom vervangen door wat er op m'n strat zat. Elementkapjes misschien op termijn ook nog.

    Plaatje:

    Laatst gewijzigd door bat; 10 februari 2019 om 16:16
    Turn it up • Bring the noise

  8. #5878

    Standaard

    heb nu ook zo'n ding
    hier op de foto met leen nog niet geplugged.
    ze heeft al wel met bug geplugged en dat was hartstikke lekker


    btw
    wanneer zijn de clubdagen ?

  9. #5879
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    heb nu ook zo'n ding
    hier op de foto met leen nog niet geplugged.
    ze heeft al wel met bug geplugged en dat was hartstikke lekker


    btw
    wanneer zijn de clubdagen ?
    Mooi man! Die miniswitch, is die om het hals -en brug element te combineren?

  10. #5880
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Mooi man! Die miniswitch, is die om het hals -en brug element te combineren?
    Dat is een actief circuit om een midboost of cut te realiseren, instelbaar aan de achterkant met een drieband eq. Maar okk zonder die eq maakt blade uitstekende gitaren.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top