Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 592 van 592 EersteEerste ... 92492542582590591592
Weergegeven resultaten: 5.911 t/m 5.912 van 5912
  1. #5911
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Misschien is de toets te kort en staat de locking nut qua afstand precies goed
    Precies, dat vroeg ik me af inderdaad.

  2. #5912
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Jeuj, ik ben er volgens mij achter waarom de Floyd niet vreselijk stabiel was in z'n stemming. Eén van de hollow points was waarschijnlijk de boosdoener. Omdat de Floyd direct op de body zit, komt zo'n hollow point wat makkelijker tegen de body aan bij finetunen. Daar dus even rekening me houden en dan moet het geen probleem meer zijn. Finetuners dus niet te ver naar beneden draaien.

    edit: De D-Tuna ook maar weer 's van stal gehaald. En daarmee de hollow points eraf gehaald, want ik kon anders voor geen mogelijkheid bij het kleine imbus schroefje komen, die voor een linkshandig model aan de binnenkant van de D-Tuna zit. Super handig. En als je nou denkt, als het maar werkt. Nee dus. Ik krijg het ding wel afgestemd, maar vervolgens krijg ik voor geen mogelijkheid die D-Tuna meer naar buiten getrokken! Ik denk dat het te maken heeft met de schuin aflopende achterkant van de Gotoh Floyd. Een originele Floyd Rose loopt recht.
    Laatst gewijzigd door Brum; 21 april 2021 om 20:17

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top