Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2003
    Locatie
    Livin' in the Era Vulgaris
    Berichten
    1.250

    Standaard Ace Frehley IS TERUG!!

    Is al wel oud nieuws maar ik vond het toch effe waard te posten voor degenen die het niet wisten!!!

    Ace Frehley is terug!!

    http://www.youtube.com/watch?v=jF6hDoxIpyM

    Let's discuss!!
    widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!

    thank you!! good night!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Hoevaak is het niet geroepen: "Ace is back! (And he told you so.)"

    Ik vind dit stukje een regelrechte afgang van mijn grote held van weleer. Hij slaat totaal de plank mis met die superverneukte valse solo, nog wel bij een Kissnummer!

    Hij zou al jaren een solo album afleveren, maar er komt maar niks van terecht.

    Ace heeft nog steeds mijn sympathie, maar je moet ook eerlijk zijn: het is niks meer met die man...

    ...zwaar helaas!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2003
    Locatie
    Livin' in the Era Vulgaris
    Berichten
    1.250

    Standaard

    Komt goed uit... Paul en Gene zijn ook geen ruk meer..

    Ace Frehley = KISS
    widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!

    thank you!! good night!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ace Frehley WAS kiss.
    Ik begrijp je punt wel hoor, maar heb je de laatste DVD (Rock The Nations) al gezien? Die is supervet!!! Met Eric Singer (Yess!) en Tommy Thayer (die exact de stijl van Frehley speelt, maar zodra hij iets anders speelt, totaal nergens meer naar klinkt).

    Gene en Paul doen het geweldig goed, voor een stel bejaarde rockers. Niks dan lof!

    Als Ace eens meer van de dope en drank af zou blijven en hij eens wat meer zelfvertrouwen zou hebben, dan zou er geweldig materiaal van hem uit kunnen komen. Zijn solo album uit 1978 blijft geweldig! Tot het laatste album bij Kiss (The Elder) was hij super! Luister eens naar de solo van Dark Light... ongeëvenaard.

    Als je dan die zielige vertoning van die uitvoering van God Of Thunder ziet, dan hoor ik eigenlijk liever niks meer van hem en houd ik maar vast aan de legendarische gitarist die hij ooit eens was.

    Op de DVD moet je trouwens wel heel goed kijken, wil je ziet dat het niet Pter en Ace zijn. Vooral Eric Singer is in alles als twee druppels water Peter: de make up, maar ook zijn bewegingen achter het drumstel, met dat schuddende koppie. Thayer doet Ace ook goed na, maar je ziet nog net aan zijn gezicht dat het Ace zelf niet is. (en aan het postuur, dat Ace al jarenlang niet meer heeft )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2002
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    354

    Talking Ace Frehley

    Tja Ik heb ze gelukkig nog gezien op de 1st en 2de reuion tour, wel gek vond KISS in de jaren 70 al te gek maar heb ze toen nooit gezien. Het waren wel 2 te gekke concerten (Utrecht) de show van KISS Alive II compleet.
    Nog nooit zo veel vuurwerk gezien bij een concert, moet wel toegeven ze waren wel wat ouder geworden, maar ze speelde echt te gek.
    Zonde dat Ace (die echt wel onderschat wordt) niet van de dope kan afblijven. De solo's op KISS Alive I en II zijn standaards op het gebied van Hard Rock n"Roll. Zelf luister ik er nog met groot plezier naar en zo wil ik ze ook eigenlijk blijven in mijn gedachten houden. Ze zouden eigenlijk moeten stoppen, Gene is nu ook al bezig met een reality soup omtrent zijn gezin.
    Ach gelukkig zijn nog genoeg fans die het mooi blijven vinden en de heren moeten ook eten
    Peace Strat58

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2003
    Locatie
    Livin' in the Era Vulgaris
    Berichten
    1.250

    Standaard

    ik vind deze performance van God Of Thunder nog nieteens zo verkeerd eerlijkgezegd.. ik vind het een coole comeback van de ECHTE spaceman!

    En over die drugs..?
    verhalen zeggen dat Ace al afgekickt is..

    wat hij verder gaat doen?? who knows? maar ik vind het iig cool dat hij dit heeft gedaan.. en hoop om inderdaad iets nieuws te horen van Space Ace!
    widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!

    thank you!! good night!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2003
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    897

    Standaard

    Ik vond de performance ook niet echt slecht. Ace maakt live wel vaker foutjes. Ik heb Kiss in 97 gezien en het spel van Ace was toen ook zeker voor verbetering vatbaar.

    Kiss is nu alleen maar voor het geld. Gene is een echte geldwolf. En Paul vindt het allemaal wel best.

    De VH1 honours was een erg leuke show. Ik heb hem op TV gezien. Na afloop was Ace met z'n oude maatjes in beeld en ze gingen in ieder geval weer wat normaler met elkaar om.
    Ace zag er op zich wel weer redelijk goed uit. Laten we hopen dat hij van alle rotzooi af kan blijven en dat hij snel weer eens een echt goed album aflevert.
    Hij is nog altijd degene die ervoor gezorgd heeft dat ik nu gitaar speel!
    All I need to get me high
    Is stand next to my amplifier
    - Paul Gilbert

    Te koop:
    Haar Telecaster, Swamp ash, birdseye maple nek en Brazilian rosewood toets.
    Marshall 6101 LE
    Ibanez PT707 phaser incl. doos

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard



    fokkingYEAH!!!!! 10
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul
    Hij is nog altijd degene die ervoor gezorgd heeft dat ik nu gitaar speel!
    dat is bij mij ook het geval. ce was mijn eerste gitaarheld. Totdat ik Ritchie Blackmore hoorde en de eerste LP van van Halen kocht.

    Maar ik ben altjd nog een Ace fan gebleven: hij heeft bewezen dat een simpele solo zoveel meer indruk kan maken dan al dat technische gedoe.
    Welke solo van Vinni Vincent of Mark St. John kan tippen aan een Ace solo?

    Voorbeeld van een uiterst simpele, maar oh zo doeltreffende solo:
    Going Blind op Hotter Than Hell.
    Trouwens, hij speelde op dat album alleen maar geweldige solo's.

    Ace was erg goed. Als ik dan die matige solo van (het steengoede nummer, dat dan weer wel!) Into The Void hoor.... jammer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2003
    Locatie
    Livin' in the Era Vulgaris
    Berichten
    1.250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70
    dat is bij mij ook het geval. ce was mijn eerste gitaarheld. Totdat ik Ritchie Blackmore hoorde en de eerste LP van van Halen kocht.

    Maar ik ben altjd nog een Ace fan gebleven: hij heeft bewezen dat een simpele solo zoveel meer indruk kan maken dan al dat technische gedoe.
    Welke solo van Vinni Vincent of Mark St. John kan tippen aan een Ace solo?

    Voorbeeld van een uiterst simpele, maar oh zo doeltreffende solo:
    Going Blind op Hotter Than Hell.
    Trouwens, hij speelde op dat album alleen maar geweldige solo's.

    Ace was erg goed. Als ik dan die matige solo van (het steengoede nummer, dat dan weer wel!) Into The Void hoor.... jammer.
    So true!!
    mijn fave Ace solo's zijn die van 'Love Gun' en die van 'Snow Blind'
    widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!

    thank you!! good night!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top