Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    8 november 2001
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    57

    Standaard

    Hee, ik heb me eindelijk maar eens geregistreerd mensen.. anyway, ik ga morgen misschien een zwarte Epiphone Les Paul Standard kopen, en ik denk er over om er een Ibanez TB 25 bij te nemen. Ik redeneer zo: het is voor thuis-gebruik, vette distortion (toch?) en dat voor een gunstige prijs (fl 299,-). Goede keus?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Yep

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    8 november 2001
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    57

    Standaard

    Andere meningen nog? Kom op mensen, morgen is al vandaag geworden zie ik nu :smile:
    Misschien kan ik wel een mooi prijsje krijgen als ik ze tegelijk koop.. zal vast wel niet, maar ga het wel proberen :smile:

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Gast, gewoon doen, is een prima combinatie.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    zekerz prima keuze! :grin:

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    8 november 2001
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    57

    Standaard

    Oke, ik heb ze nu eindelijk! MAAR de vraag is nog, hoe zorg ik ervoor dat mijn gitaartje VET klinkt?? Heeft iemand hier een TB 25R? Volgens mij doe ik iets verkeerd...

    Oh en is het trouwens normaal dat de lage e-snaar tegen de fretten 'rammelt' als je hem wat hard aanslaat?

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Joey op 2001-11-10 01:32 ]</font>

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    alle knoppies naar rechts :grin:

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    120

    Standaard

    [quote]
    Op 2001-11-09 23:05, schreef Joey:
    Oke, ik heb ze nu eindelijk! MAAR de vraag is nog, hoe zorg ik ervoor dat mijn gitaartje VET klinkt??

    Wat ik nu niet begrijp is het volgende; JE koopt een gitaar maar je weet niet hoe je dat ding vet moet laten klinken? HEb je dat ding dan niet uitgeprobeert in de winkel waar je hem kocht. En wat was nu de prijs? Nog geen 300 piek?? Das wel heel goedkoop. Ik denk dat je dan knap moet inproviseren om er een vet geluid uit te krijgen. En de lage E rammelt ook? Naar mijn idee klinkt het allemaal wat erg simpel. Maar dan zeg ik; Wat wil je voor zo'n prijsje? :grin:

    groetsels...

  9. #9

    Standaard

    volgens mij kan je uit die Ibanez versterker best vette geluiden halen. Gewoon lekker aan de knoppies draaien totdat je het geluid hebt wat jij lekker vind klinken! :smile:
    En die gitaar die je hebt gekocht is een goed instrument :smile:
    Veel plezier ermee!
    Niels

  10. #10
    Member
    Geregistreerd
    8 november 2001
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    57

    Standaard

    Op 2001-11-10 10:46, schreef Gman:

    Wat ik nu niet begrijp is het volgende; JE koopt een gitaar maar je weet niet hoe je dat ding vet moet laten klinken? HEb je dat ding dan niet uitgeprobeert in de winkel waar je hem kocht. En wat was nu de prijs? Nog geen 300 piek?? Das wel heel goedkoop. Ik denk dat je dan knap moet inproviseren om er een vet geluid uit te krijgen. En de lage E rammelt ook? Naar mijn idee klinkt het allemaal wat erg simpel. Maar dan zeg ik; Wat wil je voor zo'n prijsje? :grin:

    groetsels...
    Ik bedoel dus de snaar op de gitaar, en dat is gewoon een Epi Les Paul Std. van 1100 piek. De versterker was f. 345,-
    En ik heb hem natuurlijk wel uitgeprobeerd, maar op een andere versterker... en dat was trouwens het demo-model, deze gitaar zat gewoon nog in doos.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top