Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 92

Discussie: Prijs afstelbeurt

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Locatie
    Zonhoven
    Berichten
    549

    Standaard Prijs afstelbeurt

    Hoi, ik vroeg me af hoeveel jullie moeten betalen voor een afstelbeurt van je gitaar. In de ene winkel is het 50 euro, en de andere 45 per UUR.

    Hoeveel moeten jullie betalen?

  2. #2

    Standaard

    45 euro per uur..... eehhhhhh hoelang is die gozer bezig dan?!?!

    ik was 35 euro kwijt incl. nieuw setje snaren. en de gemiddelde prijs ligt volgens mij tussen de 30 en 45 euro. al vind ik 45 euro wel duur.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2003
    Locatie
    Hazerswoude
    Berichten
    541

    Standaard

    en wat houd "afstellen" bij de meeste winkels in? zit daar frets vlakken ook bij in?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    194

    Standaard

    frets polijsten ok maar vlakken das een heel ander verhaal.. dat hoort mijns inziens niet bij een afstelbeurt.
    '80 Marshall JMP MKII 2204 50 watt head, '71 Vox AC 30, '93 Fender japan telecaster thinline '72 reissue, '03 Gibson les paul melodymaker reissue, '07 Gibson SG '67 special reissue, Danelectro U2 '56 reissue, '75 rickenbacker model 430
    >>boss tu2>carl martin plexitone>electro harmonix pulsar>custom russian electro harmonix smallstone>line 6 fm4>electro harmonix deluxe memoryman>ibanez dl10>ibanez ddl>tc electronic nova delay>>Vox ac 30

  5. #5

    Standaard

    Ik geloof dat ik 50 euro betaald heb. Misschien veel, maar ik had het er voor over dat alles niet meer kraakt en voornamelijk dat de Floyd Rose weer goed werkt op de goede hoogte.

    Uiteraard nieuwe snaren erbij.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    €42 inclusief Elixir strings bij Stockenhof Muziek in Beek-Ubbergen bij Nijmegen, waar ze een prima gitaar technicus hebben, die heeft mn Blade strat en mn Blade tele gedaan, zeer tevreden over.

  7. #7

    Standaard

    Ik werk in een winkel, voor wie dat nog niet wist...
    Als de gitaar bij ons gekocht is, zal ik de meeste dingen, ook buiten de garantie om, voor (bijna)niks doen. Vaste klanten die me die ene gitaar die ze nìet bij me gekocht hebben willen laten afstellen, kunnen er ook op rekenen dat ze stevig gematst worden.
    Mensen die echter nog nooit iets bij me gekocht hebben, of alleen "kruimelwerk", betalen 45 Euro per uur, exclusief Btw, en dan rond ik drie kwartier werk ook nog af tot een uur.
    Duur ? Weet je wat een loodgieter kost ?
    Het gekke is, die mensen zijn dan vaak nog beledigd óók, alsof het een soort "holy duty" voor me zou moeten zijn om andermans stront op te ruimen...

    Wizz

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    lekker klantvriendelijk, zeg, waar werk je?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2005
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    2.157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizz
    en dan rond ik drie kwartier werk ook nog af tot een uur.
    Duur ? Weet je wat een loodgieter kost ?
    Je maakt het soms ook niet makkelijk voor jezelf he Wizz

  10. #10

    Standaard

    Bij de Feedback lekker gratis, mits daar gekocht. Wel zelf snaartjes erop gooien als ze erg doorroest zijn...

    (Nu niet allemaal er heen rennen...)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top