Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38

Discussie: CyberTwin

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    http://www.guitar.nl wordt de site van GuitarCenterWierden. Let op, is nog "under construction". Maar het wordt wel een mooie site. De winkel is zeker eens een bezoekje waard.
    Greetz.

  2. #32

    Standaard

    Op 2001-06-27 23:01, schreef Eko:
    De midi( of in ieder geval de uitdrukking ) was mij in zoverre wel bekend , maar ik heb altijd een hekel gehad aan de techniek die digitaal was of er op leek.
    ik weet het. dit is off-topic maar MIDI voor keyboards is helemaal fantastisch :smile:
    Best wel heel erg relaxed als je een muziekstuk speelt en je computer schrijft het voor je op :grin:
    Wel jammer dat op gitaarversterkers MIDI een ander doel heeft...

  3. #33
    Junior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    13

    Standaard

    feedback: Van f.5.670,- voor f.4.299,-

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    ey eko en taylor ik heb jullie discussie gevolgd ennne.......ik begrijp er geen ene malle moer van.
    Hoe weten jullie al die dingen......

  5. #35

    Standaard

    Ik sta werkelijk versteld van jullie onkunde in het gebruik van de Nederlandse taal. Mijn advies: iets minder navelstaren naar versterkers met 30000 mogelijkheden waarvan je er, als puntje bij paaltje komt, hooguit vier of vijf zal gebruiken en iets beter opletten op school als de grammatica behandeld wordt. Tot ziens!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2001
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    753

    Standaard

    ojee jognens de meesdter is hier, lettten juullie een beetje op je spellingg t zal toch niet zoo sijn dadt wij fauten chaan make omtot wij van teveels op van ons verstekkers zatte te speule?

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2001
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    753

    Standaard

    tip voor de zuiderlingen onder ons 'de gelukkigen' zullen we maar zeggen, Stratmarket in Maastricht (way down south) levert de Cyber Twin op bestelling voor 4190 piek

  8. #38

    Standaard

    Op 2001-12-06 12:50, schreef anoniem:
    ...school als de grammatica behandeld wordt. Tot ziens!
    Tot ziens? Liever niet!

    Die anoniempjes beginnen behoorlijk irritant te worden, een grote bek hebben en dan niet het lef in je lijf om te registreren.
    Overigens vind ik het niet erg dat er taalfouten zitten in forum gesprekken, zolang het maar te begrijpen is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top