Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2002
    Locatie
    Arnemuiden en DenHaag
    Berichten
    391

    Standaard

    Hey, ik heb vandaag mn Hartke 2000 gekocht! :smile: :smile:

    maar mn stopcontacten op mn kamer zijn niet geaard.
    nou weet ik dat velen van jullie ook op harytke spelen, hoe hebben jullie dit opgelost? via de verwarming ofzo, want dat heb ik ook welleens gehoord.

    BathmutZ

  2. #2
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Heej... gister op een Hartke 3500 gespeeld. Wel mooi ding, veel power... Alleen kon ik niet echt wennen aan de toonregeling ("het doet wel iets, maar niet echt duidelijk") en dat ik 'm niet perfect clean geschakeld kreeg... Een keer naast elkaar vergelijken met SWR WorkingMan 4004 en dan kiezen :smile:

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2002
    Locatie
    Arnemuiden en DenHaag
    Berichten
    391

    Standaard

    ik vind dat je er juist wel een mooi clean geluid uit kan krijgen.
    je moet de contouren niet te ver open zetten want dan krijg je inderdaad een raar geluid.

    BathmutZ

  4. #4

    Standaard

    ik heb juist Hartke gekozen voor het cleane geluid, hij voegt weinig toe en je bas komt tot zijn recht. Ik speel niet geaard, geen zin om naar de verwarming een kabel te leggen. Hey ik ervaar geen problemen zonder aarding

  5. #5

    Standaard

    Het wordt wel een Hartke clan hier, zullen we een appart forum beginnenm het hartke users forum?? :wink:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2002
    Locatie
    Heeten / Enschede
    Berichten
    539

    Standaard

    Ik heb achterop mijn versterker een knopje zitten, de 'ground swith', als hij broemt, dan druk ik die in en is die broem weg..., vraag mij niet hoe, maar het werkt wel. Misschien iemand die er iets over weet?,
    heb een Warwick quad VI top..,600W

    Toch geef ik vooral tijdens optredens de voorkeur aan geaarde stopcontacten.. een biertje kan je zo omvallen..

  7. #7

    Standaard

    das live,daar gelden andere regels. wauw wat een vette switch volgens mij heb ik ook iets van een "gound lift" een proberen, al bromt me bas zelden..

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2002
    Locatie
    Arnemuiden en DenHaag
    Berichten
    391

    Standaard

    wat is ook wel gaaf vind aan de hartke is die lucht die uit de ingangen komt te verkoeling, volgens mij is dat wel makkelijk als je uren achter elkaar aan het "freaken" bent! :smile:

    BathmutZ

  9. #9
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Op 2002-11-30 15:23, schreef flearulez:
    ik heb juist Hartke gekozen voor het cleane geluid, hij voegt weinig toe en je bas komt tot zijn recht.
    Hij vertegenwoordigd de bas wel goed, maar toch vond ik 't niet echt clean... vooral als je de pre-amp-buis openzette... Nu kan ik 'm wel volledig Solid-State schakelen, maar dan krijg ik niet dat felle 'Thae!' als ik op de g-snaar pop...

  10. #10

    Standaard

    kan ook aan je basje liggen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top