Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Gitaanet cd(rom)'s

  1. #1

    Standaard

    Iemand hier ervaring met de cd's die op gitaarnet worden aangeboden, zoja wat vindt je ervan.

  2. #2

    Standaard

    Zo die dingen verkopen goed zeg :grin: , niks voor jou Strat is gouwehandel.

  3. #3

    Standaard

    moeten we toch iets rechtzetten: we hebben er alleen nog maar positieve reacties op gekregen, de eerste CD (Inleiding) zijn echt beginnerslessen, begint bij de houding, dan het stemmen, etc. De cd's zoals fingerstyle/flatpicking zijn ook voor gevorderden.

    Hier een voorbeeld van een reactie die wij over de "Inleiding akoestische gitaar"- CD per email kregen:

    Ik vind de CDROM een leuke manier om met gitaar te beginnen.
    Hij is duidelijk en ik geniet van de eenvoud van opname. Geen poespas
    en lekker ontspannen. Ik verheug me op die andere twee.
    Ik vind het een aanrader voor mensen die geen leraar hebben of die niet kunnen betalen.
    Schot in de roos voor mij.

  4. #4

    Standaard

    Da's heel mooi voor jullie maar ik heb toch liever reacties van mensen die niet bevooroordeelt zijn.

  5. #5

    Standaard

    begrijp ik! en sorry voor de vreselijke reclamespam op ons eigen forum :smile:

    ik ben zelf ook benieuwd naar nog meer reacties


  6. #6

    Standaard

    Hey gitaarnet, als jullie nou eens die cdrommetjes naar mij sturen, dan ben ik wel bereid om daar dan zeg maar een recensie over te schrijven ofzo :grin:


    En als jullie het gratis opsturen, word het zeker weten een zeer positieve recensie :grin:

  7. #7

    Standaard

    Om het echt goed te testen moet je natuurlijk meerdere meningen horen dus doe mij er ook een paar :grin: .

  8. #8

    Standaard

    Stelletje profiteurs................ik wil ook wel recenseren hoor :grin:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ik ook wel eigenlijk :smile: Alleen het voordeel van mij is dat ik ze wél terugstuur :smile:

  10. #10

    Standaard

    Op 2002-12-04 15:34, schreef sash:
    Ik ook wel eigenlijk :smile: Alleen het voordeel van mij is dat ik ze wél terugstuur :smile:

    Brand ze dan ook ff voor mij :wink: :grin:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top