Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard

    Wie heeft er het blad de gitarist uit het jaargang 1993 en bladnummer 10? Ik ben opzoek naar informatie over de hafler triple gaint (des. by bogner)

    Verder mag iedereen mij tips geven waar ik info kan vinden over de hafler triple giant!!

    alvast bedankt

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2002
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik heb bij Gitarist wel eens een oud artikel opgevraagd. Weet niet meer of het een fotocopie was of een oud nummer. Je kunt het proberen.......

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Bij http://www.double-d.nl ligt er eentje voor 375 eur ofzo. Of minder dat weet ik niet.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Check de site van harmony central , de preamp ( lees triple giant ) was voor een paar weken nog bij muziekhuis Wessing in den bosch (395 euroos ) , heb em geprobeerd maar toch de egnater tol ie 4 gekocht, succes , p.s. de preamp bij double-d is volgens mij een T3.

  5. #5

    Standaard

    En hoe bevalt die Egnater? Ik twijfel ook om er een te kopen. Ik weet dat de triple giant erg goed klinkt in ieder geval.

  6. #6

    Standaard

    Als je me een emailtje stuurt, ontvang je van mij een scan van een test uit de Guitar Player (mei 1992). Hij is daarin vergeleken met een GT Trio, Elan mk2, Bogner Fish, Soldano XR88R en kwam uit de bus als veelzijdige state-of-the-art shredmachine. Clean is heel helder modern (1992) clean, Crunch is Vanhalen brownsound en scheurkanaal is megascheur.
    Verder is hij ook getest in de MM, nr weet ik niet meer, zelfde conclusie. Een maat van me heeft er een, klinkt inderdaad goed.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    De egnater bevalt goed ik gebruik em in combinatie met een lexicon mpx-g2 + r1 , en een omgebouwde marshall 9200 eindtrap met jmp- trafos en een speciaal gemaakte voorversterkersectie. De egnater heeft een mooi echt clean , clean kanaal( 1), kanaal 2 is mooi voor de srv licks etc fenderachtig, kanaal 3 is een opgevoerde marshall, maar veel smeuiger, kanaal 4 is veel gain en tone , ik zou haast zeggen soldanoachtig. Nog over de Triple Giant zie: artikel, versterkers uit de eredivisie uit augustus 1992.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Kokelekuuuu, heb je een combo van Egnater of een top???

    Als je een top hebt, werk je dan stereo via de MPX G2 en dan de FX in de Marshall poweramp???

    Bij Feedback staat ook nog een TOL50 combo te koop 2e hands voor iets van 800 Eur.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Ik gebruik een 19 inch preamp , die heb ik in loop van de mpx g2 zitten, dus .gitaar >input mpx-g2 > send mpx-g2 naar input preamp > output preamp naar de return mpx-g2 > output dan natuurlijk naar de poweramp & boxen. Met die mpx-g2 heb nauwelijks verlies aan sound , en veel schakel opties, ook de 4 kanalen schakel ik apart met de mpx -r1 controler.Dus gewoon een stereo setje.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Aha, ik had niet gezien dat je de IE4 had. Ik dacht gewoon de TOL 50 of 100 head.
    Ik heb zelf ook een MPX G2 en denk er sterk over na om een Egnater M4 preamp te kopen.
    Dan zou ik op bijna dezelfde setup uitkomen.

    Schakel je de IE4 via midi of via de Relay switch??

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top