Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Toneport UX2

  1. #11

    Standaard

    het is echt vreemd inderdaad, want vanochtend zit ik gewoon zonder problemen langere tijd te spelen echt raar hoor... wedden datie vanmiddag weer plopt en stoort..

  2. #12

    Standaard

    Begin met een hoop geheugen erbij te zetten, kost geen drol meer. 1 gig of zo, dat scheelt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Begin met een hoop geheugen erbij te zetten, kost geen drol meer. 1 gig of zo, dat scheelt.
    hoe moet k dat erbij zetten op een laptop? ben een halve pc-n00b sorry

  4. #14
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.215

    Standaard

    als je geluk hebt kan de winkel waar je het geheugen koopt je helpen. Doen ze vaak gratis. In laptops is geheugen vaak verschillend per laptop en de prijs is veel duurder trouwens. Let goed op wel type je koopt.
    In alle laptops die ik onder handen heb gehad zit er een leeg vakje onder op de pc en soms onder het toetsenbord.

    Denk er om : lees eerst de manual van je laptop want veel laptops hebben limieten in hoeveel geheugen er in kan.

    Er zijn meer klachten op dit forum over de zware pc eisen van een Toneport. Op mijn opname site staat een truuk om snel "processen" in je pc af te sluiten en daardoor veel geheugen en processorkracht vrij te maken voor audio.

    Vergeet ook niet dat dingen als Wifi, netwerk, anti virus, webcams enz ook in standby modus nog ruimte vreten.

    Een andere wrede methode is dual boot.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top