Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard randall rg 100g2 head

    ik zou deze versterker graag willen kopen maar moet ik mij dan ook een cabinet kopen ik zou deze versterker gebruiken om enkel thuis te spelen en om wat me vrienden te spelen.Deze spelen allemaal met vox ad 30vt

  2. #2

    Standaard

    ja je hebt een cabinet nodig, maar als je die erbij koopt blaas je de rest waarschijnlijk wel weg. 100 watt is nogal veel voor thuis alleen...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2005
    Locatie
    Omg Rotterdam
    Berichten
    550

    Standaard

    Gaat prima met die randall thuis hoor, en de ad30vt gaat ook nog behoorlijk hard.
    Te koop:
    Fender deluxe 85

  4. #4

    Standaard

    dus als ik het goed begrijp ben je zonder cabinet niets?Uit de versterker alleen komt er niets uit?

  5. #5

    Standaard

    nee, uit de versterker komt geen geluid, omdat er geen speaker in zit. Als ik jou was zou ik dan gaan kijken naar een Randall rg combootje. Zit wel een speaker in, en kun je dus zonder cab gebruiken.
    Dreadmember

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorikDekkers
    ja je hebt een cabinet nodig, maar als je die erbij koopt blaas je de rest waarschijnlijk wel weg. 100 watt is nogal veel voor thuis alleen...
    Ik heb 100watt en 120watt heads op me slaapkamer staan.Geluid is prima!Kijk 100Watt buizentop is wat anders haha Ik heb nu wel een 100watt london City top te leen en staat ook op me kamer en ja dat gaat snoei hard.Die kun je niet echt lekker open gooien(50watt buizen ook niet,want heb een Marshall JCM900 50watt buizentop gehad vandaar )
    Maare die Randall,goeie keuze.Ik ben zeer te vreden met me Randall's.Combo'tje is ook leuk en scheelt weer met slepen De combo's van Randall klinken ook prima.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  7. #7

    Standaard

    ja ik ben het met je eens: transistor is nog wel te doen, maar buizen niet meer. Ik heb zelf ook een 100 watt transistor bak (vox ad100vt) en als ie hard staat klinkt ie wel beter maar thuis is ie ook wel te gebruiken. Toch denk ik wel dat je die ad30 behoorlijk wegdrukt...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Ah transistor kan ook pleurus hard hoor.Mijn Randalls en mijn H&K heb ik nog nooit thuis vol open kunnen gooien.Dat gaat zo hard.maar op lage volumes klinken ze prima (y)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorikDekkers
    ja ik ben het met je eens: transistor is nog wel te doen, maar buizen niet meer. Ik heb zelf ook een 100 watt transistor bak (vox ad100vt) en als ie hard staat klinkt ie wel beter maar thuis is ie ook wel te gebruiken. Toch denk ik wel dat je die ad30 behoorlijk wegdrukt...

    Je hebt alleen ervaringmet transistors en durft zo duidelijk te beweren dat het met buizen niet gaat?

    IK heb hiermee in band en op slaapkamer gespeeld: Marshall 2100 Head; 100 W buizen, Peavey 5150 120 W head buizen en nu een Mark IV 85 W buizen head.

    gaat prima, alleen sommige mensen willen de volumeknop altijd boven de 5 draaien en beweren dan dat ie daar niet onder kan.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2002
    Locatie
    Mechelen, België
    Berichten
    576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART
    Je hebt alleen ervaringmet transistors en durft zo duidelijk te beweren dat het met buizen niet gaat?

    IK heb hiermee in band en op slaapkamer gespeeld: Marshall 2100 Head; 100 W buizen, Peavey 5150 120 W head buizen en nu een Mark IV 85 W buizen head.

    gaat prima, alleen sommige mensen willen de volumeknop altijd boven de 5 draaien en beweren dan dat ie daar niet onder kan.
    +1. Zeker bij high gain heads waar je alle distortion toch uit je preamp haalt. Die dingen hebben trouwens zoveel vermogen om een vet laag en dikke sound te kunnen leveren die nodig zijn bij typische high gain dingen, niet om luid te gaan. Ok, het klinkt allemaal leuker als een amp hard staat te blazen, maar ik speel ook met een 100 Watter buizen Marshall op mijn kamer en ik zou hem niet willen inruilen voor iets kleiners.
    Spam: Ashdown Fallen Angel straight 4x12 cab, Celestion speakers, 16 Ohm: 200 euro (als nieuw)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top