Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: hallo allemaal!

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    44

    Standaard Zal mij ook even voorstellen

    Ik pingel al heel wat jaren voor mezelf maar speel niet in eenband. Ook nooit gedaan. Het lijkt me heel leuk maar ik heb dat geduld allemaal niet. Ook kost het heel veel tijd natuurlijk. Als ik een poging doe om b.v. nummer van SRV in te gaan studeren ben dan kan ik het ook nooit houden bij dat ene nummer. Dan wil ik de volgende alweer uitzoeken en de volgende. Op het laatst zit ik dan met 20 cd's pakken papier en boekjes om me heen en ben ik het plezier in de muziek allang weer kwijt geraakt. Lastig om verder te komen zo! Nou ja de stuctuur ontbreekt zeg maar.

    Ik leer dus mezelf de toonladders aan (majeur/mineur en pentatonisch met een blue note hier en daar) vandaaruit kan ik dan ook veel sneller dingen uitzoeken en begrijpen wat anderen hebben gedaan. Als ik nu bezig ben met een solo van iemand dan denk ik "Oh hij heeft vanuit dat loopje dit of dat gedaan" Dan kan ik het veel beter onthouden zeg maar.

    Ben nu een beetje op zoek naar info over opnamemogelijkheden. Zoek iets als een JS-5 of zoiets om mee te pingelen.

    Verder lijkt het me leuk om af en toe wat te kunnen vragen over tal van zaken.

    Groetjes Mark
    Laatst gewijzigd door Mark-Fryslan; 8 augustus 2006 om 13:14 Reden: iets meer info

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Welkom.
    Het eerste klinkt maar al te bekend.

    Er is een speciaal subforum voor opnemen (recording).
    Rock on amigos!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    boskoop
    Berichten
    246

    Standaard

    welkom
    my wish is your command!!!

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Welkom!
    Veel forum/leesplezier toegewenst!
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top