Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Brunetti MC2

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard Brunetti MC2

    Heb de zoekfunctie gebruikt, maar vind erg weinig echte ervaringen. Hoor alleen hier en daar dat hij moeite heeft met het "door de mix komen" in een band.

    Ik kan er mijn Sovereign op inruilen. De Brunetti wordt waarschijnlijk ook wel weer verkocht, dus het moet wel interessant zijn. Wat "doet" een 2dehands Brunetti MC2 tegenwoordig ongeveer?
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Een Brunetti MC2 doet tweedehands denk ik ongeveer een 900 of 950 euro...
    Ik zou niet de Engl Sovereign erop inruilen, tenzij ze dik bijbetalen...
    Die Sovereign is ook niet echt mijn ding, maar het is zeker weten een veel betere amp dan de Brunetti en is hij is nieuw ook veel duurder, die Brunetti kost nieuw hooguit 1600 euro, terwijl die Sovereign al gauw 2200 euro nieuw kost...
    Die verhalen dat de Brunetti niet door de mix komt zijn waarschijnlijk van mij afkomstig, ik heb er een gehad en vind het voor livegebruik een regelrechte shitbak, thuis klinkt het wel leuk...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
    Een Brunetti MC2 doet tweedehands denk ik ongeveer een 900 of 950 euro...
    Ik zou niet de Engl Sovereign erop inruilen, tenzij ze dik bijbetalen...
    Die Sovereign is ook niet echt mijn ding, maar het is zeker weten een veel betere amp dan de Brunetti en is hij is nieuw ook veel duurder, die Brunetti kost nieuw hooguit 1600 euro, terwijl die Sovereign al gauw 2200 euro nieuw kost...
    Die verhalen dat de Brunetti niet door de mix komt zijn waarschijnlijk van mij afkomstig, ik heb er een gehad en vind het voor livegebruik een regelrechte shitbak, thuis klinkt het wel leuk...
    Hmmz die Sovereign is wel de oude versie, met 1 12" speaker, zonder midi, die was 1500 euro nieuw, wegens discontinued op sommige plaatsen te koop voor 1350 euro. Die is +- 1000 euro waard incl. Z10...
    Zeg maar Jos...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Dank voor de reacties Misschien later meer.
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Die Engl verkoopt zich wat makkelijker denk ik dan de Brunetti, is nèt wat bekender en gangbaarder....tenzij je graag wil experimenteren en ff wil aankloten met de Brunetti. Als je gewoon cash wil, niet ruilen en de Engl verpatsen!
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Ik zou 600 euro aan de brunetti moeten overhouden...dan kom ik gelijk uit.
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik heb wel al goede dingen over die brunetti gehoord. Maar zelf heb ik geen ervaring.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  8. #8
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Een hele goede review waar ik het in eerste instantie ook volledig mee eens ben of was, maar bij live gebruik is het helaas een volledig ander verhaal... De amp gaat i.m.o slechter klinken op hogere volumes, geen idee waar het aan ligt, maar bij hogere volumes krijg je dus niet meer ballen en punch, misschien is zelfs wel het tegendeel waar...
    Op laag volume thuis lijkt het dus heel wat, maar live is het echt een verschrikkelijke amp om mee te werken, vandaar ook dat ik hem van de hand heb gedaan...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Ok dan,
    Thnx voor de reply's. Ik ga hem sowieso op laag volume gebruiken (ook op het podium). Maargoed, verkocht wordt hij toch. Ik moet er 600 euro aan overhouden...moet wel lukken denk ik. (SOvereign gekocht voor 900 en ik krijg 300 bij de brunetti).

    Ik kom nog wel terug in dit topic voor mijn bevindingen.

    Maar waarschijnlijk krijg ik morgen een versterker die wat langer mee moet
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top