Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard waar zijn m'n manieren

    Begon ik daar al te posten zonder mezelf even voor te stellen. Ik ben geert, 26 jaar oud en zit al een kleine tien jaar aan de gitaar, met hier en daar zijn pieken en dalen. Sinds ik een poosje geleden ben begonnen met mijn materiaal te vernieuwen (in een nog aanhoudende piek), kwam ik hier al eens terecht, en vandaar de logische stap. Muzikale interesses liggen ruim, afkeren eveneens...

    Tot een virtueel treffen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    tijdens het werk moet het snel gaan, dus nu de tijd me wat te vervolledigen.
    Ik speel vooral van zeer kalme tot loeiharde (wegens gebrek aan het vinden van een specifieker woord) rock, en met veel graagte een occasioneel bluesje. Speel sinds redelijk kort samen met de restanten van een ex-hardcorebandje dat we wat breder open proberen te trekken.
    waarop speel ik dat?
    - mijn ongelooflijk geliefde fender telesonic (zorgt ervoor dat je geen andere gitaar meer aanraakt)
    - mijn redelijk nieuwe framus dragon (ik moet m nog grondig verkennen, maar het was zowieso liefde op t eerste gezicht) met bijhorende cabinet
    - af en toe staat mijn london city dea 250 mk V nog eens op
    - en naast wat boss-pedaaltjes mijn drie geliefde bakjes: mi audio blue boy en crunch box en mijn aramat mojo fuzz

    zo, dit alles is toch al iets meerzeggend

  3. #3

    Standaard

    hey man,

    welkom op gitaarnet,

    ENJOY!

  4. #4

    Standaard

    welkom alhier!

  5. #5

    Standaard

    Welkom!!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  6. #6

    Standaard

    WELKOM! Welke kleur heeft je telesonic? (Nog maar eens een Belg!) Leuven is hier op een halfuurtje van , maarja bon. 'amuseer' je hier...
    Hook captain V1 (6L6),Vinetto (vince cunetto) DC60,Haar tele,Ibanez 2460,K.Yairi DY62

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2006
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    301

    Thumbs up

    welkom

    veel plezier hier (maar pas op het is zeer verslavend )


    mazzel

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    oei, beetje laat opgemerkt, maar elke tijd is een goeie tijd om te zeggen: het is een prachtig transparant donkerrode telesonic

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top