Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Een herintreder

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 augustus 2006
    Locatie
    KillStraight
    Berichten
    153

    Standaard Een herintreder

    Okay, ik zal mezelf ook netjes voorstellen. Zo ben ik lang (erg lang) geleden opgevoed.
    Ik ben Roel, inmiddels 46 jaar, ben in mijn jeugd begonnen met gitaarspelen. Heb les gehad van Dicky Schulte Nordholt (1977-78) die toen nog op het conservatorium zat. Hij heeft de grondbeginselen van de gitaartechniek er bij mij ingeramd. Heb toen in een band gezeten en van alles meegemaakt. Uiteindelijk na een confrontatie eruit gestapt/gezet (afhankelijk van wie je het vraagt). Toen mijn gitaar in de hoek gegooid en mijn versterker verkocht.

    Maar met het rijzen van de jaren begon het weer te kriebelen en ben ik weer begonnen. Gitaar opgezocht, er was inmiddels een barst in de body gegroeid en de hals scheluw en krom. Schuur bleek niet de beste opbergplaats voor meerjarige opslag. Heb een Line 6 Spider 1 112 versteker tweedehands van een collega overgenomen en een Gretsch Jet Pro 1415 Les Paul model gekocht. En ik ben weer mijn oefeningetjes die Dicky mij geleerd heeft aan het doen en heb de smaak weer helemaal te pakken.

    Vroeger fan van Ritchie Blackmore (maar die is nu even de weg kwijt), nu breder geörienteerd maar nog steeds voorkeur voor stviger metalwerk. Momenteel is Mick Thompson van Slipknot een bron van inspiratie.
    Tot zover deze voorstelling....
    Laatst gewijzigd door Roel#1; 2 augustus 2006 om 01:03

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.461

    Standaard

    Roel,

    Leuk dat je de gitaar weer opgepakt hebt, en veel plezier op het forum!
    The greatest mistake in life is to be continually fearing that you will make one. –Elbert Hubbard

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Jij hebt tenminste geen 20 jaar gewacht zoals ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top