Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
    Bovendien is sjouwen killing voor een gitarist. Ik ben al vaak optredens begonnen met verzuurde onderarmen en stijve vingers van het veel te ver moeten lopen met een 4x10" combo (zonder case).
    Koop bij de Gamma gewoon een plankje op wielen of een wat steviger karretje. Tillen is inderdaad niet erg, maar sjouwen.... met de meters voel je je onderarmen stijver worden.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Koop bij de Gamma gewoon een plankje op wielen of een wat steviger karretje. Tillen is inderdaad niet erg, maar sjouwen.... met de meters voel je je onderarmen stijver worden.
    Da's wel de manier om je buizen te vergallen. De trillingen die je buizen krijgen als je over niet helemaal vlakke vloer rijdt zijn veel erger dan de trillingen in een auto.

    Maurice
    Niet goed maar wel hard!

    Te koop: Marshall VS100r Valvestate top, Peavey 5150 4x12 buikkast en goedkope zelfbouw 4x12 onderkast

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    359

    Standaard

    tegen de tijd dat mijn buizen warm zijn is onze show alweer voorbij....
    meestal pak ik eerst alles in en dan als laatste mijn amp.....5-10 minuten dus ongeveer

  4. #34
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mmrizio
    Da's wel de manier om je buizen te vergallen. De trillingen die je buizen krijgen als je over niet helemaal vlakke vloer rijdt zijn veel erger dan de trillingen in een auto.

    Maurice
    Hij klaagde over lamme armen van het sjouwen naar een podium toe. Knappe jongen als hij dan al warme buizen heeft.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Wat wij altijd doen als we snel offstage moeten is alles voorzichtig van het podium halen en dan ernaast / erachter laten afkoelen, voor het in de koude bus gestapeld / verreden wordt.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hidde630
    tegen de tijd dat mijn buizen warm zijn is onze show alweer voorbij....
    meestal pak ik eerst alles in en dan als laatste mijn amp.....5-10 minuten dus ongeveer
    Ik ken het probleem een beetje. Wat ik altijd doe bij het opbouwen is als eerste de top en cab aansluiten, stekker erin, en de mainswitch aanzetten en dan pas mijn gitaar opzoeken en pedalen en kabels fixen enzo.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top