Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 66

Discussie: Artic Monkeys

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    jwel man, vind ze veel beter dan Intwine.
    Wolfmother is trouwens ook een erg vette band:

    http://www.myspace.com/wolfmother
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  2. #12

    Standaard

    Wolfmother heeft een coole guitar sound!!! Alleen vind ik de bassist op de keys soms totaal overbodig...
    Hook captain V1 (6L6),Vinetto (vince cunetto) DC60,Haar tele,Ibanez 2460,K.Yairi DY62

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ...rock...
    Wolfmother heeft een coole guitar sound!!! Alleen vind ik de bassist op de keys soms totaal overbodig...
    Arctic Monkeys, tsja.... gitaar omhangen en een beetje powercords raggen. Wat mij betreft kan iedereen die een jaartje les heeft die muziek spelen. En wat is er zo vernieuwend aan? Volgens mij hebben ze heel goed geluisterd naar The Ramones en dat soort jaren 70 punkbandjes.
    Inderdaad een beetje overhyped net zoals The White Stripes en The Strokes een jaartje of 2/3 geleden.
    Allemaal overschatte bandjes wat mij betreft.

  4. #14

    Standaard

    Ik vind ook dat de Hype rond Arctic Monkeys gewoon wat te groot is, maar ze zijn leuk om naar te luisteren... Als we met vrienden ergens samentroepen om iets te drinken voor we weggaan zet ik al eens The Arctic Monkeys op maar ook niet langer als 2-3 nummers,Ik heb nog respect voor ze ik ken ze ook al lang voor de grote hype daardoor...
    Hook captain V1 (6L6),Vinetto (vince cunetto) DC60,Haar tele,Ibanez 2460,K.Yairi DY62

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2002
    Locatie
    Didam :dance:
    Berichten
    3.397

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ...rock...
    Ik vind ook dat de Hype rond Arctic Monkeys gewoon wat te groot is, maar ze zijn leuk om naar te luisteren... Als we met vrienden ergens samentroepen om iets te drinken voor we weggaan zet ik al eens The Arctic Monkeys op maar ook niet langer als 2-3 nummers,Ik heb nog respect voor ze ik ken ze ook al lang voor de grote hype daardoor...
    die hype groot ?? dan heb je die hele emo scene nog niet gezien, denk dat panic at the disco hier bij ons in het land ook goed gaat scoren "(

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ik vind de arctic monkeys echt verschrikkelijk, absoluut niet mijn stijl, veel te 'slordig'...
    pokkel'n

  7. #17

    Standaard

    en laat nu de grap zijn dat het eigenlijk een ontzettend strakke band is.....

  8. #18
    Member
    Geregistreerd
    24 juni 2006
    Locatie
    Grimbergen (België)
    Berichten
    36

    Standaard

    The Arctic Monkeys is een hele sterke groep, ik heb ze al twee maal live gezien. Die gasten zijn wel vreselijk arrogant (vooral de zanger), maar ze strakken strak. En btw, ze doen wat meer dan gewoon power akkoorden 'raggen', en dan heb ik het nog niet over hun speelsnelheid!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alchimiste
    The Arctic Monkeys is een hele sterke groep, ik heb ze al twee maal live gezien. Die gasten zijn wel vreselijk arrogant (vooral de zanger), maar ze strakken strak. En btw, ze doen wat meer dan gewoon power akkoorden 'raggen', en dan heb ik het nog niet over hun speelsnelheid!
    meer dan powercord raggen? Zoals wat ? Een goeie gitaarsolo heb ik niet kunnen ontdekken bij deze gastjes, laat staan dat die gasten hun instrument beheersen. Wat mij betreft een voorbeeld van snelle rocksterren die over 5 jaar 'over' zijn.
    En wat is er zo strak aan deze band ? Geen idee.... Wat mij betreft 'hype' in het rijtje van The White Stripes, The Strokes en meer van dat soort emo bandjes die ontzettend commercieel gehyped worden vanuit Engeland en Amerika.

  10. #20

    Standaard

    ah...het is dus dat een bepaalde rauwheid (je kan het ok soul noemen) niet echt gewaardeerd wordt bij u?

    vraag: wat vind u dan leuk?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top