Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Mocht er nu ècht niet aan te komen zijn, is USA import misschien nog een idee. Je betaalt dan relatief gezien wel wat voor een dergelijke amp, maar dan heb je wèl die dual channel die je wilt.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  2. #12

    Standaard

    Ik kan via een ebay top seller zo een mooie zwarte grill mesa dual channel kopen..dan geeft hij hem aan de douana aan dat ie minder dan 200 euro is (dat ie defect is etc) en dan hopelijk hoef ik er geen belasting over te betalen (althans niet 20% van de waarde!)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xmichielx
    trust me..ik heb de dual channel gehoord..in de melkweg met morning again,culture en nog wat bands en in 1996 met sick of it all..vooral het geluid van sick of it all met het nummer step down is toch wel echt te dik.
    Ik heb zelf de triple channel dual rectifier gehad en ook laten hoger biassen met 2 X kt 88's er in..en dat klonk erg vet.maar nog niet zo vet als ik de dual channels heb gehoord..en ik heb er 1 keer op gespeeld toen ik een esp explorer bij dijkman kocht..nu hebben ze alleen de 3 channels en die klinken gewoon minder..minder fel
    Nee okee, dat was namelijk niet duidelijk uit het stukje dat ik quote Ik was even bang dat je puur op geruchten af gegaan was.


  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Zoiets bedoelde ik:-) Amerikaanse Ebay checken, en dan invoeren. Volgens mij heb je dan al met al nog steeds voor een hele leuke prijs je droomamp! Hou ons op de hoogte
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
    Nee okee, dat was namelijk niet duidelijk uit het stukje dat ik quote Ik was even bang dat je puur op geruchten af gegaan was.
    ah..ja..dat is inderdaad slecht van mij gepost..
    ik moet zeggen dat ik ook wel eens een amp puur op geluid van optredens en reviews heb gekocht maar die was ook niet zo extreem duur ...een 5150..en ik moet zeggen dat het tot nu toe mijn vetste amp is (met wel wat tweaks zoals een equalizer en een bbe maximizer en nieuwe tubes)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Er zit idd verschil tussen de dual en triple channels.
    Het is alleen niet erg groot.
    Maar het is wel degelijk merkbaar.
    De single recto heeft nog steeds het oude circuit dacht ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top