Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 38

Discussie: *click*

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raven_x
    haay dankjewel voor alle welkomstberichten =D
    das echt vet lief =)
    maarja ik ben toch echt 16 maar de meeste mensen
    die me meemaken of voor het eerst zien denken altijd
    dat ik 14 of 15 ben -_-
    maar ach xD

    xx *knuffel* xx

    raven_x
    denk maar zo, laatst had ik mn excuus voor een baard weggeschoren, en toen dacht iemand gelijk dat ik 15 was, leuk hoor, als je 20 bent, heel complimenteus.
    het zal wel de vloek van brabant zijn ofzo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  2. #12

    Standaard

    Nee hoor, ik ben (bijna!! ) 18 en ik zie er uit als (bijna!!) 18!

    Ruig hè?


    O en ik kom uit Asten dus dat is echt fucking down-under brabant!

    Welkom Raven (originele nickname!! ) veel plezier hier!
    Luister iedere zondag vanaf 20.00 uur naarTHE ROCK COMPANY
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wie wil er dan een beschuitje met mij eten? Ik ben een lelijke middle-aged vetklep met een harige krans en geen gevoel voor humor.

  3. #13

    Standaard

    dan heb je gewoon geluk xD
    nee hoor geintje xP
    maarja dankjewel =)
    naja ik heb die naam ooit eens in een boek uit de wicca serie gelezen en ik vond die naam echt helemaal geweldig dusja sindsdien vind ik dat ik raven ben xP

    *knuffel*
    raven_x

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    limburg(belgie)
    Berichten
    151

    Standaard

    ik vind het ook wel een stoere naam

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raven_x
    ik heb die naam ooit eens in een boek uit de wicca serie gelezen
    Ik had je al niet op Edgar Allan Poe ingeschat, hoewel dat toch wel een must is om te lezen als "gothic" zijnde. Tenminste, dat ben je toch? Vampirefreaks enzo..

    Anyway, welkom hier op Gitaarnet!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Ik had je al niet op Edgar Allan Poe ingeschat, hoewel dat toch wel een must is om te lezen als "gothic" zijnde. Tenminste, dat ben je toch? Vampirefreaks enzo..

    Anyway, welkom hier op Gitaarnet!
    naja ik vind mezelf niet echt heel gothic omdat ik ook van andere muziek houd, en niet alleen gothic en ik kleed me ook niet altijd gothic ik bedoel een overzeas of dickies broek met een wijd shirt of een gewoon shirt ofzo is niet echt gothic xD maarja het spreekt me wel aan =)
    maarja dankjewel =)
    *knuffel* raven_x

  7. #17

    Standaard

    Maar gewoon ff vraagje:
    Ben jij er dan ook zo eentje die zich ergert aan modepopjes met hun gucci brillen enzo???
    Zo ja dan vind ik dat echt hypocriet want veel gothics/altos/skaters dragen ook allemaal dezelfde kleding en dat is dan zogenaamd niet onorigineel, nee dat dragen ze omdat ze zich daar lekker in voelen.....


    (Zo ja, hè maar dat moest er gewoon ff uit, laatst ook weer een discussie over gevoerd en ik kan daar gewoon niet tegen... grom)
    Luister iedere zondag vanaf 20.00 uur naarTHE ROCK COMPANY
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wie wil er dan een beschuitje met mij eten? Ik ben een lelijke middle-aged vetklep met een harige krans en geen gevoel voor humor.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRC
    Maar gewoon ff vraagje:
    Ben jij er dan ook zo eentje die zich ergert aan modepopjes met hun gucci brillen enzo???
    Zo ja dan vind ik dat echt hypocriet want veel gothics/altos/skaters dragen ook allemaal dezelfde kleding en dat is dan zogenaamd niet onorigineel, nee dat dragen ze omdat ze zich daar lekker in voelen.....


    (Zo ja, hè maar dat moest er gewoon ff uit, laatst ook weer een discussie over gevoerd en ik kan daar gewoon niet tegen... grom)
    mnaja kijk, ik vind dat iedereen maar zelf moet weten wat ze dragen en luisteren qua muziek enzo. Ik ben ook echt heel erg tegen discriminatie enzo, ik ben zelf namelijk 9 jaar lang gepest omdat ik rood haar heb en snel emotioneel ben en naja ik vind dat je dat niemand mag aandoen want dat laat echt wel zijn sporen achter enzo. Dus nee ik erger me er niet aan, al vind ik die brillen wel lelijk, maarja er zijn ook heel veel mensen die mijn kledingsstijl lelijk vinden. En oke, soms heb ik wel eens zoiets bij zo-iemand zegmaar, naja die er zegmaar uitziet zoals de meerderheid ofzo dat het ook wel wat minder kan qua tuttigheid enzo, of dat ze gelijk helemaal gaan gillen ofzo als ik er dan aankom zo van ow wat ben jij voor lelijk, raar monster weetjewel. Dat is gewoon bullshit, ik bedoel ik mag iedereen op het eerste gezicht, maar als ze niet lief meer doen, ja waarom zou ik er dan nog aandacht aan besteden he xP.
    sorry trouwens voor dit een beetje langweilige bericht =P

    *knuffel*
    raven_x

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    20 april 2006
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    98

    Standaard

    Welcome, raven gezellig nog meer meiden!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Hey welkom hier
    Altijd leuk wat meiden erbij
    Veel plezier hier.

    Overgens Iwa is niet alleen gek op knuffelen hoor..Ik ben ook een grote knuffelbeer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top