Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2009
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fløs Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Ik ben net begonnen met gitaar spelen (ik heb net mijn 2e les gehad...), ik ben elektrisch begonnen.
    Mijn doel is om in een lekker tempo de basics van het gitaar spelen onder de hand te krijgen zodat ik (samen met een vriend van mij) een punkrock band kan beginnen.

    Ik ben binnenkort jarig en dan krijg ik een gitaar voor m'n verjaardag. (want dat ding dat ik nu heb ik flut). Zelf zat ik te denken aan de Squier telecaster Custom. Veel kwaliteit voor een zacht prijsje. En zeer geschikt voor punkrock. Ik hoop met dat ding ff vooruit te kunnen.

    Ik wou alleen even zeker weten heb ik de juiste conclusies getrokken, of adviseren jullie mij wat anders?

    Alvast Bedankt,
    Fløs...
    Ik heb zelf een London city comet mk1 (is een telecaster model). Kost rond de 250 euries nieuw, kon hem van een collega overkopen van 175 euries. Echt een top gitaar voor dat geld. Het echte felle tele geluid, en geweldig te bespelen.

    In reviews word hij vaak zelfs beter beoordeeld dan een Fender Mexican Tele. Deze gitaar zou ik serieus overwegen.
    Gear:
    Taylor 714ce Ltd. 2008. Cedar/Koa
    Fender Lite Ash telecaster (Upgraded)
    Vox AC15

  2. #22
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    kristus wat een bump zeg!
    Maar wel een nuttige, ik ben er nu EINDELIJK achter wat een Tele of een Strat nou precies is....

    En dat na 15 jaar gitaren...;nog netjes.

    GOLDMEMBER

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Volgens mij is het antwoord op de in de Topic titel gestelde vraag:

    "een tele brandt langer"



  4. #24

    Standaard

    Flos, waarom post je dezelfde post 2x? Denk je dat je dan sneller antwoord krijgt ?

  5. #25
    samthegreat4
    Guest

    Standaard

    Oja: HOGE GAINSETTING + SINGLECOIL= PEEEEEP.. Naja, bij mijn london city comet dan, maar das met bijna alle singlecoils zo.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samthegreat4 Bekijk bericht
    Oja: HOGE GAINSETTING + SINGLECOIL= PEEEEEP.. Naja, bij mijn london city comet dan, maar das met bijna alle singlecoils zo.
    whahaha, NEE!
    ik weet niet wat voor piep je krijgt, maar ik krijg uit mijn sc's totaal geen peep, ms een klein beetje feedback als ik dichtbij mn versterker sta.

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    ideetje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YoJorisss Bekijk bericht
    Flos, waarom post je dezelfde post 2x? Denk je dat je dan sneller antwoord krijgt ?
    Crossposten, dus dezelfde vraag stellen in meerdere subforums, is niet de bedoeling. Wordt op geen enkel forum gewaardeerd en hier ook niet. Slotje.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top