Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
  1. #41
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ja, daar is 't nog de Bat Amp

    Ik heb 'm net opgepikt bij Franc en meteen nog even de sporen gegeven in de oefenruimte maar het blijft een heerlijk beestje. Vreest niet: jullie mogen de 27e allemaal even "aaaaaaaaaaaaah wat schattig'' zeggen.
    Neem je nou echt je Massotti niet mee, Yoeri ?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #42
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Neem je nou echt je Massotti niet mee, Yoeri ?
    Tuurlijk komt die mee
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Heb ik iets gemist ?

    Anyway, jullie hebben wel wat gemist.....check voor de gein nog even de foto's op de eerste pagina. Leeg combo, beetje typisch...
    Nou heeft Franc er zijn tanden in gezet de afgelopen dagen en zie hier het resultaat:






    De ultieme mini-top ! Een anti-held, een reuzendoder... misschien moet ik 'm maar David gaan naoemen of zo
    Er komt in dezelfde stijl ook nog een 2x12 aan, daarover later meer uiteraard.
    Me = happy !

    SUPERDING!!! qua looks (qua sound weet ik niet, ik hoor t over 1.5 maand wel op de meeting ) echt meesterlijk, kan zo in je rugtas of niet soms? wat zijn de maten van dat ding in cm?

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    SUPERDING!!! qua looks (qua sound weet ik niet, ik hoor t over 1.5 maand wel op de meeting ) echt meesterlijk, kan zo in je rugtas of niet soms? wat zijn de maten van dat ding in cm?
    ? x 43.2 (breedte) x 18.4 (diepte) cm
    ? is de NIEUWE hoogte en daar weten Franc en/of Mitch nu meer over

    Ik vind het echt zeer tof om alle positieve reacties hier te lezen qua sounds en looks, wat betreft dat laatste: blackface paneel op 'n silverface Champ chassis, cream white chickenhead-knobs, blue jewel en de zaagkunsten van Franc!

    Ik probeer in ieder geval m'n (lelijke ) 2x12" kast met twee 60s Celestion G12M20s mee te nemen op de komende meeting in A'dam. Op die kast had Mitch deze amp gehoord en bespeeld op de beurs in Groesbeek. Op de ampmeeting in mei bij Ray/1959SLP zijn er samples gemaakt met zijn 70s 4x12" Marshall cab met 25 Watt greenbacks.

    Ik hoop naast het andere werk hier nog lekker verder te solderen/tweaken aan wat amps voor de A'dam-meeting.

    edit: spel vaudt

  5. #45
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Tuurlijk komt die mee
    Ooooo, dan is 't goed. Je zat dus de boel in de maling te nemen toen je zei dat je niks mee nam. Stouterd !

    @Orph: past -ie in mijn rugzak ? Broekzak !
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Goeiemorgen...ziet er echt prachtig uit nu. Ideaal
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  7. #47

    Standaard

    Vette amp!! Klein, compact, eenvoudig, maar doeltreffend lijkt me een super amp vooral voor studio werk!!
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

  8. #48
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ik ben er juist live erg tevreden over Vergis je niet in 15~20W !
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Thumbs up

    Mitch/etc.

    Complimentjes uit de states!
    Trace van VoodooAmps vond de look en sound te gek en Steve Ahola v/d BlueGuitar-site (site met allemaal schema's/etc. voor gitaarversterkers) vond 'm ook zeer mooi, volgens hem veel mooier dan 'n omgebouwde VibroChamp die zo'n 4 jaar geleden op ebay stond:

    http://www.blueguitar.org/new/misc/humor/vchamp_hd.pdf

    (en volgens mij heeft ie gelijk )

    Qua vermogen (of perceptie daarvan):
    Is ook zeer sterk afhankelijk v/d speakers die je gebruikt. Klankkleur en rendement zijn de factoren hier.
    Daarnaast bepaalt de voicing v/h circuit hoe de versterker door de mix komt, 'n ruime mate van mid en prettig hoog doet heel wat.
    Maar...
    als je nou echt totally clean speelt en naast John Bonham staat (grapje) dan is 50-100 Watt wel nodig.

    Fijn weekend!
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 22 juli 2006 om 11:58 Reden: toevoeging omtrent vermogen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top