Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard Doyle Bramhall II weg bij EC?

    Ik hoorde dat Doyle Bramhall II is ontslagen uit de band van Eric Clapton. Dit had mijn gitaarleraar aan mij verteld en hij had het weer gehoord van iemand anders.
    Weet iemand in hoeverre dit waar is? Ik vind Doyle zeker een goede gitarist dus ik hoop dat het niet zo is.

  2. #2

    Standaard

    bij roger waters speelde hij ook goed (maar niet zo goed als snowy white vind ik). en daar is hij nu ook weg. net als andy fairwheater low. die speelde ook bij clapton daarna een poosje niet gezien en toen speelde hij weer bij waters.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    101

    Standaard

    zou wel gek zijn, ze hebben nog behoorlijk wat concerten te gaan dit jaar en begin volgend jaar van dit tournee.
    Fender Stratocaster Eric Clapton Signature

  4. #4
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
    Ik hoorde dat Doyle Bramhall II is ontslagen uit de band van Eric Clapton. Dit had mijn gitaarleraar aan mij verteld en hij had het weer gehoord van iemand anders.
    Weet iemand in hoeverre dit waar is? Ik vind Doyle zeker een goede gitarist dus ik hoop dat het niet zo is.
    Zou me niet verbazen, ben een fan van Bramhall maar hij werd volledig weggespeeld door Derek Trucks en hij stond er bij als een natte dweil, het leek alsof hij er absoluut tegen zijn zin stond.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    het leek alsof hij er absoluut tegen zijn zin stond.
    zou ik ook staat als ik bij roger waters heb gespeeld en dan bij clapton terecht kom. (niks tegen clapton, maar roger waters/pink floyd werk is gewoon veel interessanter qua solo's ed.)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Zou me niet verbazen, ben een fan van Bramhall maar hij werd volledig weggespeeld door Derek Trucks en hij stond er bij als een natte dweil, het leek alsof hij er absoluut tegen zijn zin stond.
    Dan waren ze met 2... Clapton stond er ook bij als een natte dweil. Ik vond het teleurstellend om te zien hoe Clapton zijn lead en solo werk voornamelijk uit handen gaf aan die ander 1 laatst in 't Sportpaleis. Al een geluk was mijn
    ticketje een cadoke van ne vriend, mensen die 50 pleuro betaalden om Clapton te zien spelen, kwamen naar mijn gevoel wat bedrogen uit. Ik vind Doyle Bramhall geweldig, heb hem leren kennen door 't concert met Clapton, ook eigen cd's zijn best goed. Dereck Trucks is ook wel geweldig maar nog niks van gevonden/gekocht... komt nog! Volledig onterecht trouwens als Bramhall deruit zou zijn gesmeten... kerel ruled wel, al was het maar omdat hij zo show speelt op zijn Strat met omgekeerde snaren!
    Cheers,

    Bart
    Life is music!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Zou me niet verbazen, ben een fan van Bramhall maar hij werd volledig weggespeeld door Derek Trucks en hij stond er bij als een natte dweil, het leek alsof hij er absoluut tegen zijn zin stond.
    Ik heb een dvd vd Allman Brothers met Derek Trucks en Warren Hayes. Echt een aanrader. Ze spelen heel mooi samen, willen elkaar de loef niet afsteken, geven elkaar de ruimte om hun eigen spel te spelen, echt leuk om te zien. (en te horen)
    Niet GRATIS :

    Meerdere strat en tele slagplaten.

    Pm voor meer info

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nopster
    Ik heb een dvd vd Allman Brothers met Derek Trucks en Warren Hayes. Echt een aanrader. Ze spelen heel mooi samen, willen elkaar de loef niet afsteken, geven elkaar de ruimte om hun eigen spel te spelen, echt leuk om te zien. (en te horen)
    doyle bramhall II weg bij Clapton ??? So what, doyle kan wel bij betere muzikanten aan de bak komen als ie wil. En ik denk dat het puur een muzikale keuze van hem is om weg te gaan/ontslag te krijgen.

  9. #9
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Globetrotter
    Dan waren ze met 2... Clapton stond er ook bij als een natte dweil. Ik vond het teleurstellend om te zien hoe Clapton zijn lead en solo werk voornamelijk uit handen gaf aan die ander 1 laatst in 't Sportpaleis. Al een geluk was mijn
    ticketje een cadoke van ne vriend, mensen die 50 pleuro betaalden om Clapton te zien spelen, kwamen naar mijn gevoel wat bedrogen uit. Ik vind Doyle Bramhall geweldig, heb hem leren kennen door 't concert met Clapton, ook eigen cd's zijn best goed. Dereck Trucks is ook wel geweldig maar nog niks van gevonden/gekocht... komt nog! Volledig onterecht trouwens als Bramhall deruit zou zijn gesmeten... kerel ruled wel, al was het maar omdat hij zo show speelt op zijn Strat met omgekeerde snaren!
    Cheers,

    Bart
    Clapton is een natte dweil, hij is onderstussen wel 135 jaar oud dus hem is dat vergeven. Vond persoonlijk dat dit een van zijn betere concerten was, heb hem ondertussen 5-6 keer gezien. Ik ging vooral om Doyle en Derek te zien en Doyle viel me erg tegen.

    Blijft voor mij raar verhaal die Doyle, zag hem ooit in het voorprogramma van Clapton en vond hem toen op zijn best een slappe Hendrix-wannabee. Tot ik de Waters-DVD zag en hem te gek vond. Dan ook CDtjes van hem gekocht (Arc Angels is subliem) en keek er dus echt naar uit. Was dus wat Doyle betreft een tegenvaller.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #10

    Standaard

    @ Arjan: Heb jij wel de juiste ge-quote?
    Niet GRATIS :

    Meerdere strat en tele slagplaten.

    Pm voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top