Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Hallo

  1. #1

    Standaard Hallo

    Hallo, 'k heb mijzelf geregistreerd op Gitaarnet omdat m'n broer ( Fox ) mij het had aangeraden. Ik speel nu ongeveer een half jaar gitaar, heb een ibanez SA160QM. ( Zie afbeelding ) http://www.gear4music.com/pimages/SA160QM.jpg
    Ben blij lid te zijn van gitaarnet en hoop heel wat wijzer te worden over gitaren.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    hey, leuk om te zien dat je fable leuk vond, echt een sprookje he? maargoed, welkom bij de club, goed dat je voor ibanez hebt gekozen en nog veel plezier hier!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  3. #3

    Standaard

    Bedankt, en jah fable was een best goed game . Ibanez is nog steeds het beste merk voor mij.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2003
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    313

    Standaard

    Welkom op het forum!

    Bijdeweg: ik vind Fable een kutgame omdat ik em in 3,5 uur had uitgespeeld :| Das toch niet meer normaal?

  5. #5

    Standaard

    Ik dacht, ik zal ook eens komen piepen .
    IK zie dat je het je al aardig naar je zin aan het maken bent op het forum , hehe. Je zult vast en zeker heel wat leren op dit forum en dus heel wat wijzer worden .

    Mvg,

    Tim
    Hell ain't a bad place to be

  6. #6

    Standaard

    Hey hallo!

    En welkom!
    High Art Through Sheer Incompentence

  7. #7

    Standaard

    Bedankt, blij lid te zijn

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ssj3goku
    Welkom op het forum!

    Bijdeweg: ik vind Fable een kutgame omdat ik em in 3,5 uur had uitgespeeld :| Das toch niet meer normaal?
    nou, bij mij was het bijna n hele dag, ook nog de lost chapters en de zilver sleutels maar ik vond m vooral heel mooi etc. echt een toffe game, ongeacht de duur

    ohja, en als je m op goed uitspeelt, doe j m toch n keer op slecht en andersom (met goed kon je trouwens wel meer vrijwillige seks hebben, maar met slecht dan was je gewoon zo slim om de baas van dat bordeel te worden)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  9. #9

    Standaard

    Zo moet het hé, de game helemaal mogelijk uitspelen. De verhaallijn was wel mooi afgewerkt. Ook zeer onverwacht soms.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2003
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    313

    Standaard

    Nou ik heb het als goed en slecht uitgespeeld, maar die silver keys enzo... nah, ben te lui man

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top