Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 337 van 341 EersteEerste ... 237287327335336337338339 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.361 t/m 3.370 van 3402
  1. #3361
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Ik zie het plaatje. Mooie gitaar !

  2. #3362
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2014
    Locatie
    Skèndel
    Berichten
    125

    Standaard

    Mooie plank idd

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

  3. #3363
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Thanks :-) Heb ik toch iets fout gedaan bij mn eerste post.

  4. #3364
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Mooi! Mex of....?

  5. #3365
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vester Bekijk bericht
    Nee. Denk ook niet dat het een wereld van verschil zal maken idd. Maar het niet er net wat mooier uit met koperen zadels, benen topman is meer voor mezelf. Maakt hem gewoon net wat sjieker voor mijn gevoel.

    Control plate is vooral omdat ik bij mijn tone knop alleen maar aan of uit heb. Tenminste, zo lijkt het. Wilde altijd al wel is wat knutselen aan gitaren, echter geen ervaring mee. Dan liever oefenen op een el cheapo dan op een dure.

    Hoe bevalt ie jou, ook positief verrast? Bij jou de body mooier gematched als bij mij?

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
    Ik had al een Harley Benton Les Paul en omdat 'ie zo goed beviel heb ik ook de Tele gekocht. Body bestaat bij mij uit 3 kwartiers gezaagde stukken essen en zijn prima gematcht. De frietjes staken wat uit aan de zijkanten dus die heb ik gevijld. Speelt en klinkt verder prima, maar de Tele twang mis ik. Heb er een Joe Barden pup ingezet, had ik nog liggen, maar die is heter en dat duwt het geluid nog meer uit de richting van een Tele. Voor 129 eur een belachelijk goede gitaar eigenlijk.

  6. #3366
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik wil best graag zo eentje als dit: https://www.thomann.de/nl/harley_ben...ck_paisley.htm

    en miss ook de strat.. maar ik ben erg bang dat de kwaliteit me enigzins gaat tegenvallen. Zeker gezien ik 2 hele fijne gibsons heb na een tijdje met epiphones zitten kutten etc.
    ik wil gewoon een lache teletje wat enigzins redelijk speelt en wel echt als een tele klinkt, is dat mogelijk met deze gitaar? of ga ik teleurgesteld worden, zelfs na upgrades?
    wil sowieso meteen de topkam vervangen uiteraard, maar niet veel geld erin steken verder(te vaak gedaan bij andere gitaren en dat stelde teleur)
    Laatst gewijzigd door rozh; 2 april 2017 om 23:48
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  7. #3367
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap die fascinatie met het vervangen van de topkam nooit zo.

  8. #3368
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ah wel vaker gedaan omdat ik mij oprecht onwijs ergerde aan de stemvastheid. die standaard plastic dingen op bijv epiphones zijn 3x niks.
    na t vervangen ook meteen ff invijlen en hij speelt veel beter, naast dat ie veel minder ontstemt
    open akkoorden schijnen beter te klinken maar of dat in mn hoofd zit of echt zo is weet ik niet.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  9. #3369
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2014
    Locatie
    Skèndel
    Berichten
    125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik wil best graag zo eentje als dit: https://www.thomann.de/nl/harley_ben...ck_paisley.htm

    en miss ook de strat.. maar ik ben erg bang dat de kwaliteit me enigzins gaat tegenvallen. Zeker gezien ik 2 hele fijne gibsons heb na een tijdje met epiphones zitten kutten etc.
    ik wil gewoon een lache teletje wat enigzins redelijk speelt en wel echt als een tele klinkt, is dat mogelijk met deze gitaar? of ga ik teleurgesteld worden, zelfs na upgrades?
    wil sowieso meteen de topkam vervangen uiteraard, maar niet veel geld erin steken verder(te vaak gedaan bij andere gitaren en dat stelde teleur)
    Voordeel van Thomann; 30 dagen terugstuur garantie. Gewoon proberen dus. Vind je het niks, stuur je hem gewoon weer retour, krijg je je geld terug.

    Wat ik zelf merk en hoor bij HB's, je hebt een goeie, of een hit&miss. QC bij Thomann is er gewoon niet lijkt het wel.

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

  10. #3370
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Zou ik toch gewoon een LC van MP plukken, befroefd recept voor een betaalbare telecaster.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top