Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 326 van 341 EersteEerste ... 226276316324325326327328336 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.251 t/m 3.260 van 3402
  1. #3251
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J Bekijk bericht
    De Delinquent heeft vandaag een Dog Ear P-90 ontvangen.


    Klinkt lekker rauw.

    Deze foto laat ook goed de kleur van de "Carribiburst" naar voren komen.
    Met alle respect voor jouw smaak, maar wat een lelijke gitaar! Ik hoop dat je er alleen maar thuis op oefent in het pikkedonker...

  2. #3252
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Met alle respect voor jouw smaak, maar wat een lelijke gitaar! Ik hoop dat je er alleen maar thuis op oefent in het pikkedonker...
    Heh, als ik alleen thuis speel (in de zin van er is niemand bij) waarom zou ik dan het licht uitdoen als niemand anders dan ik die gitaar kan zien?
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  3. #3253
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J Bekijk bericht
    De Delinquent heeft vandaag een Dog Ear P-90 ontvangen.


    Klinkt lekker rauw.

    Deze foto laat ook goed de kleur van de "Carribiburst" naar voren komen.
    Ook hier:
    Telecaster Guitar Forum - Error


    You must be logged in to do that.

  4. #3254
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Ik zal de mijne ook maar 's posten. Meet the Londoncaster:





    Laatst gewijzigd door Rhythm Machine; 1 april 2016 om 20:40
    "I am my own effect"
    Angus Young

  5. #3255
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard



    Mijn Harley Benton telecaster. Al enkele weken geleden gekocht. Was uitstekend afgesteld. Echter was het brugelement nogal microfonisch. Tja, terugsturen dan maar en vragen om een ander exemplaar? Toch maar besloten om deze te houden, hij is immers heel erg netjes afgewerkt, en je weet nooit of de vervangende gitaar dat ook is. Ik wilde de gitaar sowieso van een nieuwe topkam laten voorzien dus dat kan een waxpot er wel bij. Dus de gitaar naar Jasper muziek in Winterswijk gebracht. Dat is deze gitaar voor mij echt wel waard. Oké er staat Harley Benton op de kop, maar wat speelt deze enorm fijn en hij klinkt echt als een telecaster. Voorzien van Wilkinson hardware en pickups. Enkel de stemmechanieken waren van die goedkope dingen. Daar is al vervanging voor besteld, ook een setje Wilkinsons (als, dan gelijk alles van hetzelfde merk )

    Ik weet zeker dat menig gitarist versteld zal staan van dit gitaartje dat maar €140 kost.
    Laatst gewijzigd door arcane; 1 april 2016 om 22:54

  6. #3256
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard




  7. #3257
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Jut heeft zomaar een van de betere Mexicaantjes te pakken. Geen nitro, wel mooie shine through. Keep on chicken pickin' boy

  8. #3258
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhythm Machine Bekijk bericht
    Wat ik me altijd al afvraag, als je een Telecaster hebt met een strat style brug, en strat style elementen, klinkt ie dan ook als een strat (achtige) of toch als een tele?

  9. #3259
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht


    Mijn Harley Benton telecaster. Al enkele weken geleden gekocht. Was uitstekend afgesteld. Echter was het brugelement nogal microfonisch. Tja, terugsturen dan maar en vragen om een ander exemplaar? Toch maar besloten om deze te houden, hij is immers heel erg netjes afgewerkt, en je weet nooit of de vervangende gitaar dat ook is. Ik wilde de gitaar sowieso van een nieuwe topkam laten voorzien dus dat kan een waxpot er wel bij. Dus de gitaar naar Jasper muziek in Winterswijk gebracht. Dat is deze gitaar voor mij echt wel waard. Oké er staat Harley Benton op de kop, maar wat speelt deze enorm fijn en hij klinkt echt als een telecaster. Voorzien van Wilkinson hardware en pickups. Enkel de stemmechanieken waren van die goedkope dingen. Daar is al vervanging voor besteld, ook een setje Wilkinsons (als, dan gelijk alles van hetzelfde merk )

    Ik weet zeker dat menig gitarist versteld zal staan van dit gitaartje dat maar €140 kost.

    Prachtig mooie Tele, gefeliciteerd! De verleiding is groot......

  10. #3260
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Wat ik me altijd al afvraag, als je een Telecaster hebt met een strat style brug, en strat style elementen, klinkt ie dan ook als een strat (achtige) of toch als een tele?
    Als een strat. De afstand van de pickups is iets anders maar dat mag geen naam hebben.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top