Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 240 van 341 EersteEerste ... 140190230238239240241242250290340 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.391 t/m 2.400 van 3402
  1. #2391
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Qua vorm mag ie nog net voor telecaster doorgaan toch?
    http://i1085.photobucket.com/albums/...t/IMG_3929.jpg
    Ja maar dan ook echt nog maar net
    Heb je deze nog maar pas?

  2. #2392
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nee, heb ik al een tijdje. Is m'n main werkpaardje ook, gaat ook niet meer weg. Oké, dat heb ik vaker gezegd...

    Ik wil alleen nog 's de elementen vervangen. Een '59 SD er weer in bij de brug, die beviel me toch erg goed in deze gitaar en die verschrikkelijke P-rails d'r uit, da's echt een gemiste kans van Seymour Duncan wat mij betreft. Bij de brug zit nu een Bare Knuckles The Mule in, ook een goed element, maar de '59 paste in deze gitaar toch beter naar mijn smaak. Hij is door de ebben toets wat pinnig en de '59 neemt dat toch een beetje weg.

  3. #2393
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nee, heb ik al een tijdje. Is m'n main werkpaardje ook, gaat ook niet meer weg. Oké, dat heb ik vaker gezegd...

    Ik wil alleen nog 's de elementen vervangen. Een '59 SD er weer in bij de brug, die beviel me toch erg goed in deze gitaar en die verschrikkelijke P-rails d'r uit, da's echt een gemiste kans van Seymour Duncan wat mij betreft. Bij de brug zit nu een Bare Knuckles The Mule in, ook een goed element, maar de '59 paste in deze gitaar toch beter naar mijn smaak. Hij is door de ebben toets wat pinnig en de '59 neemt dat toch een beetje weg.
    Ik hoor wel meer negatieve verhalen over de P-rails maar die kan ik niet delen. Ik heb twee setjes in LP's hangen en het setje in de solid mahonie WB klinken het best, in m'n custom zijn ze wat pinnig maar niet extreem. Dit is nog bij te sturen met andere condensatoren.

  4. #2394
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Damn, ik moet maar niet meer in dit topic kijken. Door jullie wordt de GAS voor zo'n Squier CV 50's Tele in Butterscotch niet echt minder...

  5. #2395
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik hoor wel meer negatieve verhalen over de P-rails maar die kan ik niet delen. Ik heb twee setjes in LP's hangen en het setje in de solid mahonie WB klinken het best, in m'n custom zijn ze wat pinnig maar niet extreem. Dit is nog bij te sturen met andere condensatoren.
    Ik vind ze persoonlijk te vlak en te veel output hebben en ik denk dat het één met het ander te maken heeft. Ik ben sowieso al niet een groot fan van high output elementen. Niet dat het meteen een high output element is, maar naar mijn smaak toch teveel. En deze gitaar is al wat moeilijk clean te houden, dus was voor mij geen goeie combinatie.

    Echt jammer, want het concept, tezamen met de element ringen met switch, vind ik wel erg goed bedacht.

  6. #2396
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik vind ze persoonlijk te vlak en te veel output hebben en ik denk dat het één met het ander te maken heeft. Ik ben sowieso al niet een groot fan van high output elementen. Niet dat het meteen een high output element is, maar naar mijn smaak toch teveel. En deze gitaar is al wat moeilijk clean te houden, dus was voor mij geen goeie combinatie.

    Echt jammer, want het concept, tezamen met de element ringen met switch, vind ik wel erg goed bedacht.

    Wat voor potmeters heb je gebruikt?

  7. #2397
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Gewoon 500k geloof ik.

    Ik prop de P-rails brugelement nog 's in m'n Ibanez Roadstar en mocht dat niet bevallen, zet ik ze op Marktplaats.

  8. #2398
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Fender Lite Ash:

    Rock on amigos!

  9. #2399
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Weet er iemand waar ik in BE of NL compensated brass zadeltjes kan bestellen voor een tele?

    @ rocker, mooi ding!

  10. #2400
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Weet er iemand waar ik in BE of NL compensated brass zadeltjes kan bestellen voor een tele?

    @ rocker, mooi ding!
    Tanx.
    Tonefactory heeft deze zadels wel. Zowel Wilkinson als de duurdere Joe Bardens.
    Rock on amigos!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top