Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 236 van 341 EersteEerste ... 136186226234235236237238246286336 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.351 t/m 2.360 van 3402
  1. #2351
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Zo'n tele heb ik nog niet eerdere gezien , moet haast wel een domestic zijn , Nashville routing met tummycut .
    De deluxe die heb gezien (USA) hadden allemaal een binding en de traditionele elementen .
    Er zijn wel tele's uit Japan met deze configuratie , de Jerry Donahue en die heeft dan ook een binding. Bodie is Basswood gok ik.

    Crafted in Japan gebruiken meestal USA pickups en hardware .
    Het is een Tele die enkel in Japan en USA is verkocht lees ik nu op deze site:

    http://xhefriguitars.com/page8.html

  2. #2352
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Verbazingwekkend dat er steeds weer andere modellen opduiken , maar ook wel weer leuk . Op de foto van de bodie op de site zie je ook de TL aanduiding op bodie.

    Leuk ding , zal wel een collector worde , dus houden. Ik heb een antal MIJ's verkocht waaronder een 55RI , een Jerry Donahue en een Esquire , als je nu ziet waar die gitaren nu voor verkocht worden , dan krab ik mij nog wel eens achter de oren , maar aan de andere kant: het is maar een gitaar.

  3. #2353
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Berichten
    861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Het is een Tele die enkel in Japan en USA is verkocht lees ik nu op deze site:

    http://xhefriguitars.com/page8.html
    Whoowwww.

    10signs

  4. #2354
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Verbazingwekkend dat er steeds weer andere modellen opduiken , maar ook wel weer leuk . Op de foto van de bodie op de site zie je ook de TL aanduiding op bodie.

    Leuk ding , zal wel een collector worde , dus houden. Ik heb een antal MIJ's verkocht waaronder een 55RI , een Jerry Donahue en een Esquire , als je nu ziet waar die gitaren nu voor verkocht worden , dan krab ik mij nog wel eens achter de oren , maar aan de andere kant: het is maar een gitaar.
    Hij zal zich morgen moeten bewijzen

    Radius voelt voor mij wel weird aan, lijkt wel een 9.25 of ziets, toets is niet echt bol, maar ook niet vlak.
    Het voelt met pulling en bending effe anders aan, dan mijn Gibby's

    Ik ben benieuwd hoe die klikt als die morgen volgas in de oefenruimte gaat

    Dat die een collector gaat worden, kun je nog wel eens gelijk in hebben, want de verkoper werd helemaal gek gebeld voor de gitaar en dat had hij eigenlijk niet verwacht.
    Laatst gewijzigd door geert1976; 3 juli 2011 om 23:45

  5. #2355
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.517

    Standaard

    De MIJ komen van FGG, de CIJ van Tokai. Rond 96/97 werd de produktie verplaatst omdat het contract eindigde en Fuji weer andere dingen ging doen.
    Er zit geen verschil in, de specs bepalen het model. Pickups komen voor de lagere modellen uit japan, de duurdere komen van Fender en Dimarzio (de cellulose gelakte) en voor een enkele tele van TV Jones.

    Een domestic wil niet zeggen dat ie beter is, er zijn ook hele goedkope domestics. De JD pickups lijkt me er later ingezet, rond die tijd werden alleen texas specials en 57/62 in de hogere modellen gezet.
    Het modelnummer correspondeert met de verkoopprijs.

    Collectors zijn, op Ebay tenminste, de domestic JV's uit begin tachtig en de custom editions uit begin negentig maar de rest is redelijk waardevast.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 4 juli 2011 om 05:39
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #2356
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Maar even voor de duidelijkheid: 't is een prachtige gitaar, maar Tele's met een bellycut zijn natuurlijk voor watjes!!!!

    Gr. Coos
    (die voor deze gitaar misschien best een watje wil zijn dan.... )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  7. #2357

    Standaard

    Mijn mooie tele:


  8. #2358
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    19

    Standaard

    2010 Fender Standard Telecaster MIM
    Credit voor customworldguitarparts.nl voor de precies passende slagplaat die ik in plaats van de standaard witte erop heb gezet.


    Laatst gewijzigd door Robstar; 6 juli 2011 om 11:00

  9. #2359
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robstar Bekijk bericht
    2010 Fender Standard Telecaster MIM
    Credit voor customworldguitarparts.nl voor de precies passende slagplaat die ik in plaats van de standaard witte erop heb gezet.

    Is dat een beetje betrouwbare toko of niet? Mooie tele trouwens!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  10. #2360
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Is dat een beetje betrouwbare toko of niet? Mooie tele trouwens!
    Ik heb alleen die slagplaat daar besteld. Vóór het bestellen heb ik ze gebeld met vragen (Past de slagplaat op mijn model? Glimt hij? Uit welke laagjes bestaat hij?) en die beantwoordden ze allemaal goed. Binnen 2 dagen had ik hem: goed verpakt, maar toch met lage verzendkosten. Bij het monteren van de slagplaat heb ik ze ook nog gebeld, en toen hebben ze me uitstekend geadviseerd. Kortom, ik ben heel tevreden met hun service en daarom wilde ik hun naam ook nog even vermelden.

    Hoe het zit met andere producten/onderdelen weet ik niet, maar ik kreeg het idee dat ze weten wat ze doen en betrouwbaar zijn. Ik heb dus goede ervaring met ze, misschien kunnen andere gebruikers dit voor je ondersteunen.

    En bedankt!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top