Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Hallo Gitaarnet.nl

  1. #1

    Standaard Hallo Gitaarnet.nl

    Hey,

    Ik ben nieuw op het forum. Ik las reeds regelmatig eens een thread en ben dan toch zover geraakt om me te registreren.
    Ik ben beginnend gitarist (van bijna 0) en vind dit forum een mooie manier om het één en ander te weten te komen
    over elektrische gitaren, jullie bevindingen en actuele discussies :-)
    Mijn favoriete bands zijn Guns N Roses (original line-up), ZZTOP, ACDC, Van Halen, Slash's Snakepit en heel wat rock/bluesrock bands. De betere pop lust ik ook wel.

    Dit was een korte introductie

  2. #2

    Standaard

    Welkom! Hoe oud ben je?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    je muziek smaak is zeker top jonge, welkom!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  4. #4

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik ben 21 jaar, ik weet niet of dat fel onder de gemiddelde leeftijd van het forum is?
    Ivm mijn muzieksmaak: Om één of andere manier trekken deze bands me echt aan, wat ik niet terug vind in pop de dag van vandaag. Het begon met mijn vader die ooit een nummer van ZZTOP beluisterde en ja, heb dan eens in zijn LP's en CD's gezocht en sindsdien ben ik grotere fan

    Er is nog veel meer muziek die ik graag hoor, maar dat zijn er toch enkelen.
    Ik heb ook een thread geopend ivm de aankoop van mijn eerste elektrische gitaar. Als jullie tips hebben (met die bands in het achterhoofd) dan hoor ik het graag

    Ik ga de komende maanden nogal actief zijn op dit forum, gezien ik serieus ga oefenen na mijn examens (heet dat geen tentamens in Nederland?) op de hogeschool. Ik wil hard oefenen met basistechniek, akkoorden, basisnotenleer, de locatie van de noten op het fretboard etc, met het oog op die supernummers van bovenvernoemde bands

    Dus alles tips zijn welkom, misschien weten jullie hoe ik te werk kan gaan bij het leren van bijna 0. Ik ga sowieso lessen nemen, proberen 1x/week afhankelijk van mijn budget.

    Rock on zou ik zeggen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top