Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude
    Maar die combo's doen het hem op de een of andere manier stukken minder goed helaas.
    Dat komt nog wel.
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
    Bizar wat er tegenwoordig voor de 800's tops en combo's (ook de splitchannels) gevraagd en betaald wordt: €800 voor een 2203/2210 is tegenwoordig echt een koopje
    ja dat vind ik ook. Ik ben een hele grote Marshall-fan, maar die 800 zijn de laatste jaren echt mega overhyped.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude
    eeuhm..... wat een overdreven reactie zeg
    Dus door advies te geven op internet gaat jouw deal niet door en daar wordt jij boos om..

    sja
    Neen hoor, ik stond echt niet te springen om de jcm800 in te ruilen. Ik geef dan liever het gevraagde bedrag.

    Ik ben niet boos, maar zeggen dat de 4010 niet geliefd is... tsss ... probeer er maar één te scoren. Ik bedoel nu. Niet anno 2004 of zelfs niet anno 2005.

    Ik ben akkoord dat een 4010 niet zo goed klinkt dan zijn broer 2204 als die op een 4*12 staat. Absoluut. Maar voor een 2204 betaal je 800 à 1000 en de 1960 is 400 à 600 en moet je met 2 zijn om te versjouwen.

    En natuurlijk, hang de 4010 aan een 1960, klinkt hij hetzelfde.
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
    ja dat vind ik ook. Ik ben een hele grote Marshall-fan, maar die 800 zijn de laatste jaren echt mega overhyped.
    tja... dat is een ouwe Iba ts 808 ook. En voor een Plexi wordt handenvol geld gegeven, ook als hij als shit klinkt.
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Een forum is om meningen te delen, niet om elkaars mening te verbieden.

    Dat gezegd hebbende: voor een vriendin die een 4010 heeft en nog wil gaan verkopen heb ik een de nodige research gedaan op het net en ik heb het ding gestest bij ons in de oefenruimte. Dan kan het je niet aanstaan, maar neem van mij aan dat ik niet volledig uit mijn nek klets.
    ik kijk vol blijde verwachting uit naar jouw advertentie voor de 4010. Voor 400 is't ie dezelfde avond al verkocht. Daar wil ik wel een bakje pils op zetten. Belgian Beer off course!
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Net onder Rotterdam
    Berichten
    8.168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heavy-metal-thunder
    tja... dat is een ouwe Iba ts 808 ook. En voor een Plexi wordt handenvol geld gegeven, ook als hij als shit klinkt.
    het is maar wat de gek er voor over heeft

    Ik zit b.v. al jaren te azen op een Marshall Silver Jubilee 2555 evt. met matching cab (niet de Slash signature btw maar een echte zilveren) dus mocht er 1 langskomen dan ben ik wel bereid om diep(er) in de buidel te tasten

    reverse spammerdespam

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Voor degenen die het interesseert:
    http://www.marshallamps.com/heritage.../jcm800_04.asp
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Deze staat nu op ebay Duitsland:

    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MEWA%3AIT&rd=1

    Voor die prijs gaat hij niet weg, maar ik herhaal het nog eens: voor een 4010 zoals de mijne, uit 1982-1984, met verticale inputs en in goede originele staat geef ik graag 500 euro.

    RM
    "I am my own effect"
    Angus Young

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude
    Anyway, 400 a 450 is toch echt de prijs waarvoor ze gaan hoor, ik had een witte uitvoering en heb die volgens mij kunnen verkopen voor 450, momenteel staat er zon zelfde witte (echt zeldzame dingen) te koop voor 550 maar ik twijfel of die het dr ooit voor gaat krijgen.
    Dude, als je die witte op marktplaats.nl bedoelt, dat is GEEN 4010. Indien het een 4010 was geweest had ik hem al gekocht, wees daar maar zeker van. Als je het over een andere hebt dan die op marktplaats.nl, laat je mij dan even weten waar je hem gezien hebt? Ik zie het zo al voor me op het podium: 2 4010's in stereo, 1 zwarte en 1 witte!

    RM
    "I am my own effect"
    Angus Young

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    En hier staat een 4104 te koop, dezelfde amp als de 4010 maar met 2 x 12":

    http://cgi.benl.ebay.be/MARSHALL-JCM...QQcmdZViewItem

    Ook geen koopje. De dagen van de goeie, vroege JCM 800 combo's voor 400 euro zijn echt wel voorbij jongens...

    RM
    "I am my own effect"
    Angus Young

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top