Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Dude
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhythm Machine
    Dude, als je die witte op marktplaats.nl bedoelt, dat is GEEN 4010. Indien het een 4010 was geweest had ik hem al gekocht, wees daar maar zeker van. Als je het over een andere hebt dan die op marktplaats.nl, laat je mij dan even weten waar je hem gezien hebt? Ik zie het zo al voor me op het podium: 2 4010's in stereo, 1 zwarte en 1 witte!

    RM
    nou eeuhmmm

    nee je hebt gelijk, tis een splitchannel,

    neemt niet weg dat ook dit veel geld waard wordt als je nog een paar jaartjes wacht !

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhythm Machine
    Deze staat nu op ebay Duitsland:

    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MEWA%3AIT&rd=1

    Voor die prijs gaat hij niet weg, maar ik herhaal het nog eens: voor een 4010 zoals de mijne, uit 1982-1984, met verticale inputs en in goede originele staat geef ik graag 500 euro.

    RM
    toch wel, blijkbaar heeft er iemand 680 voor opgehoest. The times are changin'
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Net onder Rotterdam
    Berichten
    8.168

    Standaard

    da's een mooie prijs!

    De prijs voor oude Marshall's en Fenders wordt volgens mij ook opgedreven door mensen die zo'n amp mede om de nostalgie kopen, ik verkocht mijn 4010 aan een 40-plusser die grote waarde hechtte aan de 'origineelheid' van de amp, als er b.v. een niet originele speaker of knoppen op had gezeten had hij 'm nooit gekocht denk ik.

    maar goed, het maakt natuurlijk niet uit om wat voor reden er een bepaald bedrag op tafel wordt gelegd dus laten we de overwaarde voor het gemak maar 'sentimenttoeslag' noemen

  4. #34

    Cool Goeie JCM800 4010

    Hallo ik kan een 4010 kopen uit '87 serienr. VO3397 met een Celestion G12M-70 speaker, is volgens mij originele config.
    Amp is in mooie staat en moet 500E opbrengen. Opmerkelijk vond ik dat 1 van de eindbuizen erg heet is geweest???
    Groove Tubes text is compleet grijs, van de ander is deze nog rood.
    Weet iemand een oorzaak.

    Ook is een flinke hoge sis hoorbaar als er een gitaar is aangesloten, kan dit verband met elkaar hebben

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top