Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 34
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard Waarde Marshall 4010

    Iemand wil zijn Marshall 4010 misschien ruilen tegen mijn head & cab (signature). Voor hoeveel zou ik die Marshall kunnen verkopen? Euro of 500? (Nieuwe buizen)
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Da's wel het matje ja.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Da's wel het matje ja.
    ???? verklaar je
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Oké, ABN-modus ingeschakeld:

    Welaan kompaan Bart, gezien eerdere ervaringen en in acht genomen dat de 4010 een wat minder populaire broeder is binnen de Marshall-familie is het eerder door u genoemde bedrag van 500E wel het maximale bedrag waar u aan kunt denken.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Hmmm, dankjewel. Moet ik er toch nog eens goed over denken.
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  6. #6
    Dude
    Guest

    Standaard

    Je ziet ze vaak staan voor 450 euro, meestal gaan ze voor 400 is mijn ervaring. Nieuw setje buizen inclusief beurtje (dingen zijn toch snel 10 a 12 jaar oud) kost je dan nog eens 125 a 150 euro....

    zou het mij niet waard zijn

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Ik speel al bijna 22 jaar op een 4010. Ik denk niet dat ik ooit nog iets anders wil. Ik heb onlangs een Koch Twintone top gekocht omdat ik een betere cleane sound wou. Dat heeft die Koch ook, maar mijn ouwe Marshall met pensioen sturen? Nee dus. Ik gebruik hem nu in de low input, met de master vol open en met de preamp regel ik het algemene volume. Als het cleane kanaal van de Twintone een 9 scoort, dan is het clean van de 4010 dat ik zo krijg een dikke 7, en dat is meer dan genoeg voor mij. Mijn pedaaltjes zorgen voor de rest.
    Misschien niet onbelangrijk: ik heb de originele speaker vele jaren geleden vervangen door een 150 watt Celestion Sidewinder.
    Veel 4010 's zie je ze niet te koop staan, maar indien ik er een zou zien voor 400 euro kocht ik hem gelijk. Zelfs 500 zou ik over nadenken als hij in perfecte staat is.

    De Twintone gaat hierbij weer in de verkoop!

    RM
    "I am my own effect"
    Angus Young

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Dank voor de reacties. Aangezien de amp doorverkocht zal moeten worden, ga ik er waarschijnlijk te veel in waarde op achteruit. Ruil gaat dus niet door...

    Toch nog even over die amp. Van welke top versie is dit de combo?
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    2204 dacht ik.

    RM
    "I am my own effect"
    Angus Young

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Oké, ABN-modus ingeschakeld:

    Welaan kompaan Bart, gezien eerdere ervaringen en in acht genomen dat de 4010 een wat minder populaire broeder is binnen de Marshall-familie is het eerder door u genoemde bedrag van 500E wel het maximale bedrag waar u aan kunt denken.
    sorry, ik ben de eigenaar van deze Marshall-amp. Ik sta niet echt te huppelen om een ruil (omdat ik hem goed vind).

    Maar ik heb écht mijn vraagtekens bij uw uitspraak. De 4010 minder populair. Ben je zeker dat we het over dezelfde versterker hebben? Het gaat hier over een Marshall jcm800 single channel, 1*12 rola celestion speaker, met nieuwe lampen, gebiased, in perfecte staat... Oké, het is géén plexi en ook geen 1987 (maar voor deze laatste moet je minstens 800 euro ophoesten)

    Kan je me een link bezorgen van een goede 4010 aan 500 euro?? Ja, ik ben danig op mijn pik getrapt. Niet omdat een ruil niet zou doorgaan door jullie advies. NEEN, gewoon omdat jullie commentaar geven die niet strookt met de realiteit.

    PS : daaraan zie je dat jullie er geen bal van weten: de JCM 800 is NIET de combo van de 2204 top! Jongens, als je het niet weet, zwijg dan gewoon.

    Ah, mijn versterker heeft nieuwe buizen en een beurt gehad.
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top