Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    309

    Standaard Guitar Pro 5 vraagje

    Hey! Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het hier maar... Lijkt me het meest logisch
    Ik heb Guitar Pro 5 gedownload en tot nu toe lijkt het me een aardig stukje software. Ik ben al een liedje op 'papier' aan het zetten maar heb een probleem bij het plaatsen van akkoorden. Guitar Pro speelt de noten waar het akkoord uit bestaat gewoon samen als een vierde of achtste noot.
    Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben. Wat ik wil is dat die akkoorden van boven naar onder en/of omgekeerd aangeslagen worden. Een arpergio dus (goed geschreven?)
    Dit moet toch kunnen? Maar hoe?
    Ik hoop dat jullie het weten. Alvast bedankt.

    Grrtz
    Music is expression

  2. #2

    Standaard

    onderin staat dat ergens bij de tremolo's en vibrato's enzo. en anders moet je het ff in bijv. 16e tabben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    309

    Standaard

    Ik heb het net gevonden ze noemen het 'plectrum slag omlaag' en 'plectrum slag omhoog'...
    Het klinkt niet echt zoals ik het wil maar het lijkt erop. Meer moet ik niet verwachten denk ik. Nog een vraagje hoe kan ik geplaatste maten verwijderen. Dit kan ik ook niet vinden...
    Music is expression

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2005
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    116

    Standaard

    Bewerken en dan knippen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Huh? Meer moet je niet verwachten? Je moet juist alles verwachten wat je zelf kan spelen, want het programma kent amper beperkingen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Locatie
    Zonhoven
    Berichten
    549

    Standaard

    zij die spotten met guitar pro krijgen met mij te doen... grapje. Tis n super geweldig mega fantastisch programma dat mij heeft leren spelen. Zelfs geweldig om als backingtrack te gebruiken e.d. Tot nu toe heb ik er geen beperkingen van ervaren. Tis tuurlijk ng altijd niet het echte werk maar is toch ongelooflijk geweldig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top