Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Fresh, fresh, fresh

  1. #1

    Standaard Fresh, fresh, fresh

    Hallo collega gitaarliefhebbers.
    Ik wil me even voorstellen op dit forum.
    Ben 22 jaar jong.

    Bijna klaar met studeren en per 1 juli werkzaam als Art-Director bij een reclamebureau.

    Ik speel nu bijna 10 jaar gitaar. Actief in verschillende punk/rock bands en projecten. Speel over een PRS tremonti SE. Gecustomized met Seymour Duncan custom custom brug element en nieuwe, beter intoneerbare, brug.

    Sinds vorige week plug ik mijn PRS in een Marshall JMP MKII 100 watt master lead uit 1980. Hieronder hangt een 1960B kast met 25watt greenbacks.

    Ik volg gitaarnet al enige tijd als bezoeker. Heb al heel veel tips toe kunnen passen in praktijk en vind het tijd dat ik, waar mogelijk, een steentje bij kan dragen aan dit forum.

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Welkom! Tof dat je je aangemeldt hebt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2002
    Locatie
    Nieuw Vennep
    Berichten
    3.738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gijsvandenberg
    Hallo collega gitaarliefhebbers.
    Ik wil me even voorstellen op dit forum.
    Ben 22 jaar jong.

    Bijna klaar met studeren en per 1 juli werkzaam als Art-Director bij een reclamebureau.

    Ik speel nu bijna 10 jaar gitaar. Actief in verschillende punk/rock bands en projecten. Speel over een PRS tremonti SE. Gecustomized met Seymour Duncan custom custom brug element en nieuwe, beter intoneerbare, brug.

    Sinds vorige week plug ik mijn PRS in een Marshall JMP MKII 100 watt master lead uit 1980. Hieronder hangt een 1960B kast met 25watt greenbacks.

    Ik volg gitaarnet al enige tijd als bezoeker. Heb al heel veel tips toe kunnen passen in praktijk en vind het tijd dat ik, waar mogelijk, een steentje bij kan dragen aan dit forum.
    Welkom Gijs...!!

  4. #4

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2004
    Locatie
    's Gravenhage
    Berichten
    9.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
    Welkom! Tof dat je je aangemeldt hebt
    Foei!

    Welkom Gijs!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top