Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard Onbekend serienummer Japanse Jazz Bass

    Ik heb voor twee weken een Japanse Jazz Bass te logeren. Een mooie sunburst met rosewood toets en block-inlay. Heb ff geen foto, sorry
    Nu ben ik benieuwd hoe oud deze plank is en heb dus wat serial number guides erop na geslagen. Het gekke is echter dat ik het serienummer niet terug kan vinden.
    Het serienummer is namelijk:
    S024979
    Er staan wel serienummers genoemd van 'S + 6 digits' vermeld, maar geen enkele beginnende met een '0'. Ik dacht eerst nog dat het dan waarschijnlijk 'SQ + 5 digits' moest zijn, maar ik heb nog eens goed naar het serienummer gekeken en er valt echt geen 'Q' van die '0' te maken.
    Heeft iemand een idee of een tip?
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

  2. #2

    Standaard

    fender even emailen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
    Ik heb voor twee weken een Japanse Jazz Bass te logeren. Een mooie sunburst met rosewood toets en block-inlay. Heb ff geen foto, sorry
    Nu ben ik benieuwd hoe oud deze plank is en heb dus wat serial number guides erop na geslagen. Het gekke is echter dat ik het serienummer niet terug kan vinden.
    Het serienummer is namelijk:
    S024979
    Er staan wel serienummers genoemd van 'S + 6 digits' vermeld, maar geen enkele beginnende met een '0'. Ik dacht eerst nog dat het dan waarschijnlijk 'SQ + 5 digits' moest zijn, maar ik heb nog eens goed naar het serienummer gekeken en er valt echt geen 'Q' van die '0' te maken.
    Heeft iemand een idee of een tip?

    S + 6 DIGITS 1994-1995

    Is toch duidelijk genoeg? Die 0 maakt niks uit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top