Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    van wat ik ervan lees, moet de t.s. eens kijken naar vox... of kijken naar die fenders die aangeraden worden.

    funky sound, toch krachtig, lekker clean en toch een lekkere rocksound.. dat schreeuwt eigenlijk (bij mij dan) HIWATT!!!! maar das wellicht (zeker weten) buiten budget van de T.S...

  2. #12

    Standaard

    Laney heeft 2 combotjes in deze prijsklasse (tweedehands), voor zover iemand geinteresseerd is in laney
    Laatst gewijzigd door Chili666; 21 mei 2006 om 10:31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renier
    gear uitzoeken is net als neuken, al lul je er 3 forums over vol, als je het niet daadwerkelijk probeert kom je niet klaar.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Is ook nog een goeie ja, Laney is niet zoveel mis mee hoor. Die buizencombo's van ze klinken erg ok, de heads al helemaal. Worden door veel profs ook gebruikt, en niet de slappe rockers, ook de metalheads.

    Ik zal idd eens goed rondkijken. De Bedrock is een leuk geheim.. maar 2.12" is me te groot! In dat geval heb ik liever een topje met kast eronder. Combo wordt dan niet echt compact meer of zo..
    'It's the dirt that keeps the funk' - James Jamerson

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    171

    Standaard

    Wat wil je er mee gaan doen? Alleen voor thuis, of ook optreden ermee?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Thuis en opnemen, maar als ik lees dat met 20W van de Koch STudiotone je behoorlijk wat lawaai kunt maken zit ik daar niet zo over in. Ik ga toch niet in een loeiharde band.. bovendien heb ik zelf een 50W buizenamp gehad en die zette ik nog niet eens op de helft.

    Het vermogen vind ik dus niet een ding per se, maar de mogelijkheid laat ik wel open in elk geval.
    'It's the dirt that keeps the funk' - James Jamerson

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Locatie
    The foothills of the headlands
    Berichten
    864

    Standaard

    Vox AC15 , Randall RG50 , 2dehandse JCM800/900 , JTM 30/60 . H&K 20 Watt Tube Edition geloof ik , die nieuwe epiphone dingetjes noem maar op.
    Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

  7. #17

    Standaard

    idd. LANEY zou ik zeker ook eens bekijken. De VC 30 moet 2e hands wel in jouw prijsklasse komen. Nieuw zit ie onder de 1000 euro. Cleane kanaal klinkt kraakhelder, lead kanaal is voor blues etc. prima. Mooie amps hoor.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2001
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    514

    Standaard

    Ik hoor niemand hier iets roepen over de peavey classic 30 of delta blues?
    een fender blues deluxe zie je 2e hands voor rond de 500 voorbij komen, ook een vrij realistisch bedrag
    AC-15 is een beetje te prijzig misschien, heb een jaar lopen speuren naar zo'n ding, heb er uiteindelijk 750 voor moeten neerleggen (beste amp investering ooit wat mij betreft)
    (\_/)
    (O.o)
    (> <)
    We monorail conductors are a crazy breed.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robgebbink
    idd. LANEY zou ik zeker ook eens bekijken. De VC 30 moet 2e hands wel in jouw prijsklasse komen. Nieuw zit ie onder de 1000 euro. Cleane kanaal klinkt kraakhelder, lead kanaal is voor blues etc. prima. Mooie amps hoor.
    Ik zag er net eentje te koop voor min. 400 euro tweedehands. Lijkt me zeker een optie.. de looks doen ook wel wat moet ik zeggen!
    'It's the dirt that keeps the funk' - James Jamerson

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ik gebruik de Hotrod Deluxe ook voor blues. Prima bakkies met een heerlijk clean en een goed bruikbare drive, mits met zorg en aandacht afgesteld. De drive is beter dan die uit mijn Bluesdriver...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top