Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    GEEN TWIJFEL:

    Peavey Delta Blues

    Clean doet hij IMO niet onder voor Rivera bijvoorbeeld!
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartL
    GEEN TWIJFEL:

    Peavey Delta Blues
    Je kunt ook opteren voor een Peavey Classic 30, die is ook zeer goed voor zijn geld vind ik en heeft ( persoonlijk natuurlijk ) een prachtig clean geluid en de overdrive/distortion klinkt ook nog zeer goed op deze versterker. Echt een zeer goede versterker voor zijn geld. De Delta Blues vind ik ook een zeer goede amp, maar hij klinkt natuurlijk toch net iets anders en ik vind dan persoonlijk de peavey classic beter, maar dat is smaak natuurlijk.

    Mvg,

    Fox
    Hell ain't a bad place to be

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Die heb ik nog nooit gehoord, dus je zou best gelijk kunnen hebben

    Hier de Delta Blues: http://student.infonomics.nl/student...ta%20Blues.mp3
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Locatie
    The foothills of the headlands
    Berichten
    864

    Standaard

    Neem een Laney VC30, in Nederland heb je ze alleen boven de 600 euro .
    ik heb mijne nieuw ( 2x10' versie ) gekocht voor 550 EURO bij een Engelse site dat is incl. verzendkosten én footswitch.

    Clean is prachtig, met bright switch wordt alles nog mooier, dus helderder,sprankelender.Reverb is ook heerlijk, heel mooi.

    Drive is perfect voor blues, dus geen high gain, ik heb zelf een Roger Mayer Classic Fuzz ervoor gehangen krijg je Hendrix sound zeker uit, maar je kan dus elk distortion pedaaltje ervoor hangen.

    Verder helemaal perfect, clean blijft zelfs goed op 10!

    Je hebt ze in 1x12 en 2x10 en nog eentje denk ik, ze zijn 30 watt.

    Zit precies in je budget, dus doen zeg ik je !
    Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2005
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbroeder
    Die Blues Junior uit de Hot Rod serie van Fender, is dat wat? 12 inch speaker, 15 watt dus ook lekker voor thuis, reverb. Heb hem alleen nog niet gespeeld. Iemand hier die er een heeft? Is het qua tone veel minder dan een Hot Rod Deluxe (ook 12 inch maar 40 watt)
    Ik heb em, en bet er zeer tevreden mee, al is de 15 watt wel wat misleidend, je zal hem vaak niet helemaal open kunnen draaien hoor.
    er zijn mensen die de blues jr een van de betere amps vinden uit de hot rod serie, maar ik heb zelf de hot rod ed niet bespeeld dus kan daar niks over zeggen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    Midwolda
    Berichten
    514

    chicken

    Hallo De Teng,

    Zie dat je al veel goeie berichten over de Laney VC 30 hebt gekregen, binnen je budget kun je als je goed zoekt denk ik ook nog wel voor de VC50 gaan van Laney. Veelzijdig met zijn 2 kanalen die ook nog elk een drive mogelijkheid hebben. Kun je van clean tot scheur goed uit de voeten.

    Kunk

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    He Teng,
    ik heb de VC30 212 van Laney en ben er zeer over te spreken. Prachtig clean kanaal (ik speel een Blade Strat) en de Drive is voor Blues en Classic Rock zeker de moeite waard.
    Mooie amps hoor!!

  8. #28
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2006
    Locatie
    Bennekom
    Berichten
    15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsnielsniels
    Vox AC15 , Randall RG50 , 2dehandse JCM800/900 , JTM 30/60 . H&K 20 Watt Tube Edition geloof ik , die nieuwe epiphone dingetjes noem maar op.
    Heb zojuist een JTM30 gekocht (312) en ben er helemaal verliefd op! Na een Valvestate 8240 is dit echt een openbaring. Een JTM30 zou je 2e hands voor zo'n 350 goed aan moeten kunnen komen, houd je nog wat over voor of extra box, of een leuk pedaaltje (JTM30 komt pas echt lekker los met iets als een Tubescreamer ervoor) Eventueel een JTM60 als je echt meer nodig hebt...

    Volume is genoeg voor kleine gig, meer dan voldoende voor oefenruimte of thuis. Maar de lekkere drive komt al bij lage volumes, dus je bent niet verplicht hard te spelen om een goede sound te krijgen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top