Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39

Discussie: Ben d'r weer!

  1. #31
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marshallfreak
    Hey Chris,
    Jij was toch diegene die altijd vertelde dat je van die geweldige mods had op je versterkers, maar nooit wilde vertellen hoe je dat deed. Ik kan me herinneren dat je nogal zat te bakkeleien met een aantal forumleden omdat je altijd voor eigen parochie preekte, maar nooit wilde delen met de andere leden.
    Ga je nu je leven verbeteren of gaat deze poppenkast weer opnieuw beginnen? Want om nou te doen alsof er niets is gebeurt vind ik nou ook weer een beetje overdreven.

    Met je allereerste post hier een topic ontsporen, lijkt me dat je al een andere nick hebt, wel zo eerlijk om daar onder te posten, of kan dat niet?

  2. #32
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Volgens mij hoeft deze discussie niet nóg eens gevoerd te worden.

    Eensch. Slotje!

  3. #33
    Member
    Geregistreerd
    12 april 2006
    Locatie
    Wijnjewoude
    Berichten
    44

    Standaard

    Ik denk.... ach laat ook maar... zinloze discussie's genoeg hier
    Don't play on a guitar... Play on a Washburn...

  4. #34

    Standaard

    Gebruiker Marshallfreak heb ik geband, Nico moet zijn PM-box checken en de rest moet zijn mond houden en rustig wachten op een slotje (dat ik helaas nu niet kan geven).

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    de rest moet zijn mond houden
    het proletariaat dient te zwijgen
    pokkel'n

  6. #36
    Dude
    Guest

    Thumbs down

    Marshallfreak is dus NicoVerduijn...

    Erg lullig allemaal, ik hoop dat deze bullshit eindelijk ophoudt op het forum

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude
    Marshallfreak is dus NicoVerduijn...

    Erg lullig allemaal, ik hoop dat deze bullshit eindelijk ophoudt op het forum
    Ik wist niet dat hij een Marshallfreak was
    Joost

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    21 april 2001
    Locatie
    Emmerich
    Berichten
    1.122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
    Al en Chris kunnen jullie het niet buiten het forum uitvechten/uitpraten???
    Helaas kan dat niet, het forum wordt bewust gezocht.

    Er valt eerlijk gezegd ook niks uit te praten, dat is een tijd geleden al gedaan. Het gaat allemaal over commerciele belangen. Ik voer daarin een duidelijk beleid. Dat moet ik omdat gebleken is dat er anders stront aan de knikker komt. Gezien de dingen die er in het verleden gebeurd zijn wil ik de fora die ik modereer wat dat betreft schoon houden. Tegen veelplegers voer ik een streng beleid.

    Uiteraard levert dat tegenstanders op, dat is de prijs. Tegenstanders heb je overigens altijd ongeacht welk beleid wat je voert.

    Mij wordt door Chris verweten dat ik modereer vanuit commerciele belangen, dat mijn manier van modereren daar dus op is afgestemd en dat ik daarom weg moet als moderator. Dat is de oorzaak van het hele gedoe. Ik kan je zeggen dat Chris het bij het verkeerde eind heeft maar dat doet niet ter zake in dit geval, het maakt niet uit wat ik zeg.

    Het is allemaal heel simpel als je het gevolgd hebt maar veel mensen hebben dat niet. Ze zien een 'conflict', weten geen achtergrond en doen aannames. Het hele gedoe stamt uit 2003/2004, ik had gehoopt nav de afspraken die toen gemaakt zijn dat het opgelost was. Helaas, men hield zich daar niet aan. Dat leidde tot een tweede grotere rel. En nu hebben we de derde, het wordt een traditie. Alles kan opgelost worden maar de context waarin dat gebeurt moet helder zijn, daar wordt aan gewerkt.

    Al

  9. #39
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Bedankt voor je reactie Al, hopelijk sust dit één en ander, in ieder geval op de korte termijn. Je punt over wat commercieel is of wat niet is al eens eerder aangehaald overigens:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarnet
    Maar: wij willen hier op het forum juist niet overspannen mee omgaan. Zoals hiervoor al werd gesteld leidt dat er ook toe dat je Fenders of Gibsons mag aanprijzen, maar niet de gitaren van de gitaren bouwende buurman: te dichtbij: spam! En dat is juist geen goede ontwikkeling, voorbeeldje: voor onze rubriek De Gitaar Van zoeken we vaak gitaristen die op een door een Nederlandse bouwer gemaakte gitaar spelen, want: leuk, persoonlijk en nog eens goede reclame voor de bouwer, die deze goed kan gebruiken.
    En ook:

    Alvast een aanzetje: in de regels staat: "Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht". Wanneer je zo'n belang hebt en je in veel posts je eigen producten aanprijst wordt dat dus beschouwd als spam, net als het aanprijzen van je eigen producten in je sig. Maar dan: zo iemand krijgt een vraag van een ander forumlid die weet dat hij bepaalde producten verkoopt..... daar gaan we, dan wordt het een kwestie van aanvoelen of iemand puur op een forum zit vanwege commerciele belangen of niet, en dat is moeilijk.
    .

    Da's dus best een ruime benadering. Ik hoop dat e.e.a. in de toekomst ook wat ruimer benaderd wordt.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top