Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Party [bluescontest] Juistem

    Had wat gespeeld, was eigenlijk niet van plan te plaatsen (moet nog ff paar jaartjes oefenen) maarja.... bij deze.



    http://band-orde.nl/bluescontest/bluescontest.mp3

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Je doet jezelf tekort: het is best een aardig stukkie!
    Rock on amigos!

  3. #3
    drap
    Guest

    Standaard

    Je doet jezelf inderdaad zwaar tekort. Het enige kritiekpuntje dat ik heb is je vibrato. Die nauwelijks tot niet te horen. Verder is het absoluut niet slecht. De gitaar die je gebruikt, is dat een semi-hollow of iets dergelijks?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 april 2004
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    5.426

    Standaard

    klinkt wat steriel en braafjes bij die rauwere backingtrack, maar het is toch zeker de moeite waard
    nielsduursma: "je ziet eruit als een hippie en dat ben je ook min of meer"
    hoofd: "Een aap met een blauwe balzak, dat klinkt als Richwoodje!"
    Jeroen_TRC:"Richwoodje bijvoorbeeld is een goede gast die van geweldige muziek houdt maar een beetje autistische trekjes heeft"

  5. #5

    Standaard

    Hey bedankt,

    Ja ik heb idd beetje moeite om mooi vibrato te spelen het mooist vind ik zelf door de vinger op en neer te bewegen ipv heen en weer maar dat lukt niet altijd en vind het altijd lastig om er een bepaalde structuur in aan te brengen (tijdens improviseren).

    Ik speel hier op epiphone '56 reissue door een marshall oefenversterker (enige versterker die ik hier heb met een line out). Ik heb met iets meer distortion geprobeerd maar dat klonk heel fout op de opname, dus vandaar deze toon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top