Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard WOW: Fabrizio Leo, aka 'Bicio'

    Ik had nog nooit van deze gestoorde Italiaan gehoord, maar ik vind 'm helemaal te gek! Zelden zo'n perfecte beheersing gezien.

    Check z'n filmpjes, echt te lijp: (vooral de tweede en die waar hij op die gitaar zonder kop speelt)

    http://video.google.com/videosearch?q=Fabrizio+Leo
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 13 mei 2006 om 11:22

  2. #2

    Thumbs up

    Hey Luc!

    Net als bij JerryC verbaas ik me weer enorm, maar hier dan wel in positief opzicht, man wat speelt die gast goed!

    Groetjes, Ad

  3. #3

    Standaard

    Heel fijn! ik speelde vroeger wel is op die yahoo guitar rooms. daar zat ook een italiaan, die was waanzinnig khromeboy noemde hij zichzelf.
    italie heeft natuurlijk ook een enorme muziek traditie.
    wat ik zelf echt heel bijzonder vind is die jongen die ietsje verop in dat lijstje een video heeft staan Daniele Gottardo, wow wow wow!!!
    die gast heeft echt alles in huis wat ik mooi vind.

    gr,
    j

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meul
    Daniele Gottardo, wow wow wow!!!
    die gast heeft echt alles in huis wat ik mooi vind.
    http://video.google.com/videoplay?do...q=Fabrizio+Leo

  5. #5

    Standaard

    ook waanzinnig ja! Om depressief van te worden...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O
    ook waanzinnig ja! Om depressief van te worden...
    hey luc,

    Grappig dat je dat zegt, ik heb dat nooit zo gehad maar bij deze jongen word ik ook wel een beetje moedeloos. die fabrizio snap ik technisch wel, maar die gottardo mixed ook nog eens fusion met alle hippe rock elementen zo soepel dat ik ook ff de weg kwijt raakte toen ik hem zag. keep the faith!

  7. #7

    Standaard

    Fabrizio Leo, ik heb m al leren kennen zo'n twee jaar geleden, toen gaf iemand me zijn site, en sindsdien ben ik een groot fan, wat een waanzinnige gitarist, perfecte combinatie van techniek en melodie en feel/tone !

    Ook echt terecht dat hij gesigned is door shrapnel en nu dus komt met een instrumentale cd, can't wait !

    Marcel
    Marcel Coenen
    Gitarist Sun Caged
    http://www.marcelcoenen.com

  8. #8

    Standaard

    Duidelijk niet mijn muziek. Misschien dat ik het over een paar jaar wel waardeer.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    533

    Standaard

    Hmm ik kan er eigenlijk niet warm of koud van worden......hoewel ik wel een fan ben van dit genre

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gershwin5150
    Hmm ik kan er eigenlijk niet warm of koud van worden......hoewel ik wel een fan ben van dit genre
    ik hou ook niet zo van jazz maar herken wel een vakman en vind het leuk daar naar te kijken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top