Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Marshall probleem

  1. #1

    Standaard Marshall probleem

    Ik speel nu al een tijdje over m'n Marshall Valvestate 8080 v80 en ik heb sindskort een probleem.

    als ik m in distortion kanaal zet valt het soms weg en als ik een tik om m'n versterker geef begint het vaak weer gewoon te doen

    ik snap hier geen reet van want het kan aan de buis liggen in de voorversterker maar als die kapot was zou alles het neit doen in het Distortion kanaal:S


    iemand hier al ervaring mee?
    of weet iemand wat dit is?


    greetzz

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    329

    Standaard

    Schroef 'em eens open, haal het buisje eruit, blaas het eventuele stof weg, en duw het buisje er terug stevig in.
    De kans is groot dat het gewoon slecht contact is.
    Soldano - Amplifiers built to rock

    Face The Fax

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    379

    Standaard

    Ja, probleem heb ik ook gehad. Een maandje of wat later kwam er ook een dikke brom en een ruis bij. Gelukkig was er helemaal niets aan de hand. De soldeertin bij een aanhechtpunt in die VS100r die ik had liet gewoon een beetje los door de jaren heen, door regelmatig gebruik en warmte. Bij de winkel kostte de reparatie mij 30 euro. Dus... ik hoop voor je dat dat t is. makkelijk op te lossen. Gewoon een nieuwe flinke kwak soldeertin dr op en gaan!

  4. #4

    Standaard

    Heb ik ook bij m'n beat up 8080. Net zolang schoppen tot ie t wel doet Zal er ook eens naar kijken. Dat buisje is t iniedergeval niet.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb ook een probleem met m'n Marshall: Niemand wil hem kopen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top