Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25

Discussie: de eerste

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    lijkt me geen slechte keus. veel plezier en zuc6! :grin:

  2. #12

    Standaard

    Volgens mij is het een prima keus hoor. En wat is te duur voor een beginneling??

    Als jij het er voor over hebt, en het geld hebt, is er niets mis mee een goede gitaar en versterker te kopen, ook al moet je nog beginnen.
    Een goede sound en een goed spelende gitaar zijn niet onbelangrijk om het gitaar spelen vol te houden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    inruilen kan altijd nog....

  4. #14

    Standaard

    Op 2001-11-05 11:41, schreef koelieVai:
    nou ik voel me nu een echte ROOKIE zeg!maar toen jullie je gitaar aanschaften konden jullie dan ook meteen op spelen?zonder ooit een gitaar aangeraakt te hebben?? of heb ik een stap overgeslagen.....
    Ik heb eerst een maand of 2 akoustisch gespeeld op een geleende gitaar en toen kon ik al wel wat spelen (nothing else matters enzo). wel heel veel geoefend toen hoor :smile:
    Ik wist al welke snaar welke noot was enzo en omdat ik keyboard speel kon ik dus ook al noten lezen.
    maar wil je voor 800 piek een RG470 kopen??
    die is hiero bij Huigens 1200 ofzo! Maar hij klinkt wel mooi :smile:

  5. #15

    Standaard

    ow ik had de rest van dit topic nog niet gelezen je hebt wel vette spullen gekocht :smile:
    ik heb zelf ook op die Edition Silver gespeeld en die klinkt zeker niet verkeerd.
    Vooral clean heb ik nog geen beter geluid kunnen vinden dan dat van H&K. En als je zeker weet dat je gitaarspelen leuk gaat vinden kan je net zo goed gelijk goeie spullen kopen dan beginnen met iets van een paar honderd gulden en een jaar later toch maar die set van 1500 te kopen.

    veel succes!

  6. #16

    Standaard

    Ibanez RG270 element H E H voor f849
    Hughes & Kettner Edition Silver(volledig transistor) f 699. totaal f1548 piek !!!
    mh. dat is geen slechte keuze geweest zeg.. die Gitaar is erg goed (zeker voor zijn prijs) en die versterker klinkt ook lekker :smile:

    veel plezier.. en veel succes

  7. #17
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 november 2001
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    21

    Standaard

    thanxxx guys voor de reacties!.die teleurstelling was meer omdat ik veel méér heb uitgegeven dan ik aanvankelijk van plan was,ik dacht met 1000 piek ofzo heb ik wel wat leuks (is ook zo). maarja zoals je zegt ik wilde beginnen met degelijke apparatuur en dan kom je wel wat duurder uit,en al helemaal als het splinternieuw is!.ohja me vingerzetting was natuurlijk niet goed de eerste dag,dus begon ik al helemaal te twijfelen haha maar ik heb er nu wel veel lol mee,vooral door hulp van Marc Seal :wink:.
    Steve Vai imiteren zal wel een jaar of 2 duren :sad:

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    2? hm dat zou wel knap zijn

  9. #19
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 november 2001
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    21

    Standaard

    geen idee ik zeg maar wat. lijkt me ook sterk in 2 jaar.

    heel andere vraag ....toen jullie pas begonnen met (elektr) gitaar wat oefenden jullie als eerst?? akkoorden of meteen metallica riffs bijv. die akkoorden zijn vet saai man! . t gaat toch meer om vingervlugheid of niet?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    allebei, bluestoonladder is makkelijk en klinkt meteen leuk als je m speelt maar akkoorden (vooral barre zijn in t begin lastig) zijn ook handig om te kunnen hoor, als je (de meeste) beheerst, dan zou ik pas echt loopjes enzo gaan spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top