Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: de eerste

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    Ik zou beginnen met de basis akkoorden. Zoals A B C D E F en G. Dan pas de solos enzo

  2. #22

    Standaard

    Alleen accoorden leren vinden veel mensen saai in het begin, daarom houden heel veel beginners het ook niet vol, die horen iets en willen het meteen spelen.

    Solo's spelen is natuurlijk leuk, maar vergeet niet dat een gitarist die alleen maar solo's kan spelen, maar een halve gitarist is. Ritmepartijen zijn ook heel belangrijk om te kunnen.

    Het eerste waar ik mee begonnen ben waren ook de standaard accoorden, daarna Barre accoorden.

  3. #23

    Standaard

    effe reageren: ik speel nu al een 25jaar muziek en mijn advies is dat ik als beginneling nooit of nooit zal binnen stappen in een muziekshop (alleen bedoel ik)want belazeren zullen ze je . neem de tweedhands spullen door en neem iemand er bij die kan spelen.er zijn ongelooflijke zaakjes te doen als je wat uitkijkt hoor. en direct steve vai willen spelen . nou moe.die mens speelt al 20 jaar 8h per dag . dus nog effe oefenen.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Sodemieters wat zijn jullie negatief over verkopers.
    Ik verkoop ook ( alleen geen instrumenten) en heb alleen iets aan tevreden klanten.Als iemand ontevreden is kost het mij omzet.Immers hij komt nooit meer terug.
    Goede regel:
    Een ontevreden klant klaagt niet: Hij zapt!
    Iedere ( goede ) verkoper heeft maar 1 doel voor ogen, zorgen dat z`n klanten tevreden de deur uit gaan. Hij wil wel omzet maken maar dat lukt alleen maar als jullie terug willen komen. Al die snaren en andere zaken die je blijft kopen door de jaren ( en je volgende instrumenten)wil hij/zij toch ook leveren.
    Ik verstook ongeveer 5 sets snaren per maand en dat lijkt me toch ook leuk om te blijven leveren.
    Moeilijker wordt het als jullie zelf niet weten wat je gaat kopen c.q. er geen verstand van hebben of zoiets als een custom versie van een Fender of Gibson willen voor de prijs van Chinees triplex.
    Ergens wordt er dan iemand teleurgesteld.
    Groeten Martin

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    nou mijn gitaar winkel in de buurt, wil volgens mij nie dat z'n klanten terug komen(k kom in ieder geval nie meer) zeggen ze eerst dat k er een hoes bij krijg . koop k em krijg k er geen hoes bij (koste me nog 70!! piek) dus k kom nie meer k ga naar alkmaar (peter johanzen) die hebben me ook aan m'n distortion box geholpen en dat beviel goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top