Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 144
  1. #1

    Standaard

    ben ik gitaar aan het spelen begint er ineens iemand in het engels doorheen te lullen! en daarna gaat 'ie piano spelen (niet eens mooi) hebben jullie dit ook wel is? radio op je gitaar?? weet iemand hoe dit komt?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    zolang het maar geen radio 10 fm is toch???

  3. #3

    Standaard

    hahan nee dat niet maar net kreeg ik iets in het arabisch ofzo dat is ook niet alles

  4. #4

    Standaard

    Lol ja, dat probleem heb ik ook, al heb ik het nog maar zelden voorgehad, maar als je dan die overdrive openzet hebben ze wel wat minder praat :smile:

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    7 mei 2001
    Locatie
    Gronau, Duitsland
    Berichten
    79

    Standaard

    Ik heb er vooral last van als ik mijn wah-wah op de treble stand zet...een of ander duits gelul en ook echt van die Deutsche Slager, niet echt de muziek die normaal uit m'n versterker komt. Ik heb het een keer nagevraagd, het ligt gewoon aan de frequentie die je met je snaren opvangt, niets tegen te beginnen(of je moet genoeg geld hebben om je kamer te isoleren, geluidsdicht en nagenoeg hermetisch)
    Maar goed, niet naar luisteren en gewoon doorspelen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Dat is een Aarde probleem, je gitaar is niet goed geaard en vangt radiogolven op. in een gitaarwinkel (met reparatie ficiliteiten) kun je dit laten repareren.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    whaaaahaaaa ik had t ook een keer toen kwam er britney spears door heen altijd fijn als je net nirvana aan t spelen bent hahahahahahaa

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    als het toch arabisch is kunnen we via jou die bin laden misschien een beetje in de gaten houden...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Da's wel handig ja...hehe, nieuw wapen in het amerikaanse arsenaal, een stratocaster met een slecht geaarde versterker :wink:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Dat had ik eerst ook wel eens, maar sinds we verhuisd zijn niet meer. Ligt misschien ook aan in welke regio.
    In ieder geval werken je gitaarkabels dan als antenne. En hoe goedkoper de kabels, des te beter je ontvangst :smile:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top