Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    Goes
    Berichten
    912

    Standaard

    Het begin is érg mooi.
    Als de drums erbij komen wordt het pas vet!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    Het eerste klinkt mooi mannen, lekker dromerig! Goed gedaan! *thumbs up* Het tweede nummer vind ik wel een beetje rommelig maar jah, dat ligt denk ik aan de mix, coole shit!

    Over de doffigheid, ja het is een tikkie dof dat eerste nummer, maar dat kun je echt niet verhelpen met een treble-boost tenzij je doof wilt worden! Zo wordt het namelijk TE schel!

    Die doffigheid heeft wel wat vind ik... Het klinkt veel dromeriger daardoor, de achtergrond gitaar klinkt zo namelijk ook echt ACHTERGROND, spacy. De lead klinkt lekker LIQUID, beetje waterig, traan-achtig als je snapt wat ik bedoel.

    Om dat waterachtige effect te vergroten... Het zou leuk zijn als je een soort van PING PONG delay zou maken van de lead met alleen een heel hoge frequentie erin en niet te hard. Je wilt alleen de harde plectrum aanslagen horen die dan een beetje links, midden en rechts echoen. Lekker rustig, dromerig als dat het nummer is... Niet overdrijven dus!

    Keep up the good work bradas!

  3. #23

    Standaard

    Nou, iedereen bedankt voor de leuke reacties, en natuurlijk bedankt voor de tips. Binnenkort gaan we weer proberen een nummer op te nemen, alleen nu wat professioneler, dat wil zeggen van de voren ingestudeerd. Ben denkelijk net zo benieuwd als jullie!!!!

    groetjes

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard

    Is dit Kevin en Bastiaan van de Brand-X studio?

  5. #25

    Standaard

    nee helaas

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Over het speel heb ik weinig aan op te merken, dat zit wel snor..

    Ik denk dat je bij het eerste stuk dat gitaartje een beetje meer megadeth-achtig moet mixen, moet wel op deze hoogte, maar moet meer schreeuwen.




 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top