Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.306

    Standaard



    als HIJ het kan moet het jou ook lukken. Damn! wat een klauwen heeft die BB King

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2004
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    745

    Standaard

    Yep, BB King haal ik ook dikwijls aan. Veel beginners denken om de een of andere reden dat hun vingers niet goed zijn. Ik heb een aantal mensen op les en bijna allemaal hebben ze zoiets aangehaald. De een zijn vingers waren te dik, van de ander juist te kort etc... Je moet gewoon leren je vingers goed neer te zetten, dan kun je zelfs met de lompste kolenschoppen een aardig stukkie wegspelen.
    "Dit is niet zuiver, maar wel dondershard!", aldus een toeschouwer bij het debuutoptreden van The Rejects.

    http://www.myspace.com/therejectskampen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Zit die man nou te schijten tijdens zijn optreden?

  4. #14

    Standaard guitar

    hou erg veel van alles wat met gitaar te maken heeft, speel helaas zelf niet.
    hoop hier wat gelijk gezinden tegen te komen

  5. #15

    Standaard mijn schijt

    Was mijn schijt maar zo dik als zijn vingers, dan had ik nu geen last van diaree. Die BB King is wel de man trouwens.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Kijk voor iemand met dikke vingers eens naar de DVD: John Mayall `70th birthday concert. Daar zie je Buddy Witthington. Kruising tussen een bouwvakker, slager en Yogi the Bear. Spelen als een god. Ik speel al 40 jaar maar ben stinkend jaloers op die vent. Heeft alleen een strat en een amp, tering wat een sound. Als dat komt door die vingers eet ik hierna alleen nog hamburgers en ander gezond muziekantenvoer.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.310

    Music

    deze gast kan HEEL snel spelen!


    'nuff said

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top