Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627
Weergegeven resultaten: 261 t/m 265 van 265
  1. #261
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    1.430

    Standaard

    Echt heel netjes, kun je eens een closup van de body posten, ik wil dat topje wel eens van dichtbij zien!

  2. #262
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.122

    Standaard

    Hier een foto zoals hij op de meeting lag. 't Is wel 3 Mb, geen idee of ik deze foto kan plaatsen.



    Anders is hier het URL:

    Klllllllllllllllllllllllllllik

    Ik laat de foto wel een tijdje staan, maar omdat'ie zo groot is kan het zijn dat ik hem verwijder als ik de webruimte nodig heb.

    Laatste nieuws: ik heb de brug nu in de laagste stand, en nog kletteren de snaren niet. Misschien dat ik hem nog iets dieper in ga frezen. De actie kan toch nooit tè laag zijn, hè!
    Eindelijk een beetje lente!

  3. #263
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    1.430

    Standaard

    Netjes hoor. Waar heb je dat top-hout vandaan, bij de AFH heb ik dit sort hout nog niet gevonden. Ik zie nu pas dat je geen stringthrough hebt. Heb je daar bewust voor gekozen?

  4. #264
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.122

    Standaard

    HEEL geheim adres: klik

    Ik heb voor die brug gekozen omdat het de brug is van de allereerste zelfbouwer die ik ooit bouwde. Die is dus al redelijk oud en heeft sentimentele waarde. Die eerste gitaar was erg slecht en bestaat dus niet meer. In string-through was wel het originele idee, maar ja. Deze brug is wel erg goed instelbaar.

    Nog even een dommigheidje: de brug ligt niet te laag. Ik typte dat tijdens het afstellen. Niet veel later merkte ik dat de snaren niet op de brug rustte, maar op de achterste coil... Die stond nog omhoog, omdat de actie eerst heel hoog stond! Dus eerst beide elementen naar beneden gedraaid, toen de boel afgesteld en geïntoneerd en nu de elementen weer wat omhoog stellen. Ik moest wel lachen... Superlage actie, nu, en perfecte intonatie. Ik begin echt verliefd te worden op dit instrument.
    Eindelijk een beetje lente!

  5. #265

    Standaard

    waauw, petje af.
    prachtige gitaar, kan je ook laten horen hoe ze klinkt?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top