Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 31 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 306
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 februari 2004
    Berichten
    1.413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidian
    Chuck schuldinger, De grootste metalgitarist.
    De grootste zou ik niet zeggen maar hij was wel erg goed. Ook een cool metal geluid kon hij voortbrengen met een toch redelijk simpele gear. RIP
    Handtekeningen zijn voor mietjes... net als broeken

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard



    Ik noem Paul Stanley van Kiss.

    Vele mensen zullen nu zeggen "Maar wacht eens even, hij is geen gitarist, hij is een lead zanger met een gitaar om." MAAR Paul Stanley schreef wel de meest bekende Kiss riffjes en oud Kiss Lead gitaristen zoals Ace Frehley, Bruce Kullick en Vinnie Vincent gaven in diverse interviews toe dat Paul Stanley op veel Kiss hits betere solos had gespeeld dan dat zij hadden kunnen doen.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  3. #33
    Member
    Geregistreerd
    13 april 2006
    Locatie
    rhoon
    Berichten
    38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Ik vraag me ten zeerste af hoe goed DGITB het werk van Satriani kent. Wat een geblaat zeg.

    wat zit jij nou te l#llen man ? Ik zeg toch helemaal niks over Satriani ? doe is ff relaxed zeg ....ik stel voor dat je een jointje draait en lekker een cd-tje van de Pink Floyd gaat zitten luisteren...

  4. #34
    Member
    Geregistreerd
    13 april 2006
    Locatie
    rhoon
    Berichten
    38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RUIS
    Die spijker met afro die bij Kravitz mee mag doen. Die jongen klinkt eigenlijk altijd goed, maakt niet uit wat voor plank hij in z'n kluiven heeft.

    VES !!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Wat klopt er niet aan deze quote:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DGITB
    wat zit jij nou te l#llen man ? Ik zeg toch helemaal niks over Satriani ? doe is ff relaxed zeg ....ik stel voor dat je een jointje draait en lekker een cd-tje van de Pink Floyd gaat zitten luisteren...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DGITB
    satriana is ongetwijfeld heel technisch en snel...maar die ene noot van gilmour doet mij meer dan satriani's volledige werk...
    Je geeft zelf aan dat je een gitarist niet eens kent maar je hebt wel een mening over zijn oeuvre? Het mooiste is hier nog dat je dingen zegt over een gitarist die helemaal niet bekend staat om zijn snelle spel. Satriani speelt zelfs zelden snel, maar weet jij veel! Je lult met andere woorden gigantisch uit je nek. Dan moet je niet gaan huilen als je er op wordt aangesproken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  6. #36
    Member
    Geregistreerd
    13 april 2006
    Locatie
    rhoon
    Berichten
    38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Wat klopt er niet aan deze quote:






    Je geeft zelf aan dat je een gitarist niet eens kent maar je hebt wel een mening over zijn oeuvre? Het mooiste is hier nog dat je dingen zegt over een gitarist die helemaal niet bekend staat om zijn snelle spel. Satriani speelt zelfs zelden snel, maar weet jij veel! Je lult met andere woorden gigantisch uit je nek. Dan moet je niet gaan huilen als je er op wordt aangesproken.

    Jimi hendrix staat ook niet bekend om z'n performance, chad taylor niet om z'n sound en gilmour niet om "die ene noot". ik heb er zomaar een aantal uitgepikt om mijn punt duidelijk te maken...

    Ik heb helemaal geen mening gegeven over het oevre van Satriani

    En jij hebt me helemaal nooit ergens op aangesproken jij begon gelijk te zeuren...dus doe nou eens ff normaal...

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2003
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J


    Ik noem Paul Stanley van Kiss.
    Ik ben het helemaal met je eens. Maar ook Ace Frehley wordt onderschat. Geen technisch wonder, maar wel een gitarist die erg inventief was.

    Alex Lifeson is een gitarist die tegenwoordig helaas niet meer zo veel waardering krijgt als vroeger.
    All I need to get me high
    Is stand next to my amplifier
    - Paul Gilbert

    Te koop:
    Haar Telecaster, Swamp ash, birdseye maple nek en Brazilian rosewood toets.
    Marshall 6101 LE
    Ibanez PT707 phaser incl. doos

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Ondergewaardeerde gitaristen? IMHO de slaggitarist van het Rosenberg Trio. Daar kan dat gepiel van Stochelo niet tegenop. Malcolm Young is een erg goed voorbeeld, al eerder aangedragen. Zelf denk ik ook aan Dimebag Darrell, die als geen ander metal kon laten grooven. De 2 gitaristen van Psychotic Waltz en ook Frank Aresti en Jim Matheos van Fates Warning hebben nooit het respekt gehad wat ze verdienen. En Chuck Schuldiner natuurlijk. Verhip, zitten alweer 2 dooien tussen

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DGITB
    Jimi hendrix staat ook niet bekend om z'n performance, chad taylor niet om z'n sound en gilmour niet om "die ene noot". ik heb er zomaar een aantal uitgepikt om mijn punt duidelijk te maken...

    Ik heb helemaal geen mening gegeven over het oevre van Satriani

    En jij hebt me helemaal nooit ergens op aangesproken jij begon gelijk te zeuren...dus doe nou eens ff normaal...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DGITB

    satriana is ongetwijfeld heel technisch en snel...maar die ene noot van gilmour doet mij meer dan satriani's volledige werk...

    Wat je hierboven schrijft is geen mening geven over het oeuvre van Satriani? Wat is het dan wel? Gilmour ophemelen ten koste van het hele werk van Satriani, dan geef je inderdaad geen mening
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  10. #40

    Standaard

    Anders, koest! Af! Rustig en roll-over!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top